kop og kande - pastafarver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.555 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

mariamiss6

Min søster ringede idag, og sagde at kop og kande er begyndt at føre forskellige ting til kagebyggeriet.... inklusive pastafarver til 35 kroner stk.

Bare lige hvis man står og mangler en enkelt farve måske....

Jeg kan desværre kun finde kageforme på deres hjemmeside. men dem har de til gengæld også mange af skulle jeg hilse og sige

Min søster siger at hun har set tingene ind i en kop og kande butik (helsingør/fredernsborg vil jeg tro)

Hvis nogle af jer kommer i en kop og kande inden for nær fremtid, vil i så ikke lige rapportere om jeres butik har de varer også og hvad de helt præcist har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Bondepigen

Jeg kan heller ikke finde nogen på hjemmesiden...

Men denne form er da rigtig fin!!!

http://www.kop-kande.dk/Shoppen.aspx?ID=1951&ProductID=5700333890020&PID=3072

Anmeld

16. marts 2010

mariamiss6 skriver:

Min søster ringede idag, og sagde at kop og kande er begyndt at føre forskellige ting til kagebyggeriet.... inklusive pastafarver til 35 kroner stk.

Bare lige hvis man står og mangler en enkelt farve måske....

Jeg kan desværre kun finde kageforme på deres hjemmeside. men dem har de til gengæld også mange af skulle jeg hilse og sige

Min søster siger at hun har set tingene ind i en kop og kande butik (helsingør/fredernsborg vil jeg tro)

Hvis nogle af jer kommer i en kop og kande inden for nær fremtid, vil i så ikke lige rapportere om jeres butik har de varer også og hvad de helt præcist har.

Jeg var lige i Kop og Kande i dag for at spørge efter pastafarver og han gloede på mig som om jeg var sindsyg!!

Det havde de bestemt ikke!!

Stine 32+6

Anmeld

16. marts 2010

Sabina & Simone

Tilmeldt skriver:

Jeg var lige i Kop og Kande i dag for at spørge efter pastafarver og han gloede på mig som om jeg var sindsyg!!

Det havde de bestemt ikke!!

Stine 32+6

Jeg kan så belyse hvorfor de gloede sådan... For det gjorde de også da jeg spurgte...

Grunden er at de i butikken i Helsingør har taget nogle af de kageartikler ind, for at se om det sælger. Og derfor er det kun i den butik og på forsøgsbasis...

En af de søde damer i vores kop og kande ringede nemlig til mig efter jeg havde været dernede... Hun fik mit nummer, da hun meget gerne ville undersøge hvad det var... Og så fik jeg ovenstående af vide...

Anmeld

16. marts 2010

mariamiss6

Sabina & Simone skriver:

Jeg kan så belyse hvorfor de gloede sådan... For det gjorde de også da jeg spurgte...

Grunden er at de i butikken i Helsingør har taget nogle af de kageartikler ind, for at se om det sælger. Og derfor er det kun i den butik og på forsøgsbasis...

En af de søde damer i vores kop og kande ringede nemlig til mig efter jeg havde været dernede... Hun fik mit nummer, da hun meget gerne ville undersøge hvad det var... Og så fik jeg ovenstående af vide...

Aaaaah okay... Så må vi alle sammen skynde os til helsingør kop&kande og handle kagedimser, så vi kan få varene ud i ALLE kop&kande butikker

Anmeld

16. marts 2010

Sabina & Simone

mariamiss6 skriver:

Aaaaah okay... Så må vi alle sammen skynde os til helsingør kop&kande og handle kagedimser, så vi kan få varene ud i ALLE kop&kande butikker

Ja da... Jeg tager lige en flyver... Hehe

Anmeld

16. marts 2010

mariamiss6

Sabina & Simone skriver:

Ja da... Jeg tager lige en flyver... Hehe

Ork ja det kan du sagtens klare

Anmeld

16. marts 2010

Sabina & Simone

mariamiss6 skriver:

Ork ja det kan du sagtens klare

Ja da... Kører de 60 km til Aalborg, hopper på et fly til Kastrup og så med taxa videre til Helsingør og købe farve og så retur igen... Hehe... Så er der nok ikke noget billigt ved det alligevel...

Anmeld

16. marts 2010

mariamiss6

Sabina & Simone skriver:

Ja da... Kører de 60 km til Aalborg, hopper på et fly til Kastrup og så med taxa videre til Helsingør og købe farve og så retur igen... Hehe... Så er der nok ikke noget billigt ved det alligevel...

aaarh come on, vi må da ofre os lidt for kagesalget på sjælland hehe

Anmeld

16. marts 2010

Sabina & Simone

Hehe... tror jeg har ofret mig nok lige pt... Har lige fyret 1300 kr af på specialkøbmanden.dk og så bestilt to bøger til 200 kr ca... Så tror bare lige jeg holder lidt igen... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.