[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f]
Ei hvor er jeg træt af det nu.
Vi er jo strejke ramt igen!!
Første gang de strejkede var jeg bare helt okay med det og vi havde heller ingen problemer med at få Ea passet, da vi er rimelig heldig stillet da vi både har bedstemor og mormor der går hjemme.
Denne gang synes jeg ærligt godt de kunne ha valgt nogle andre at ramme. Jeg har haft aftenvagt næsten hele denne uge dvs jeg har mødt hjemme kl 15, og familien går helt i stykker af det, Jannik er træt og sur, jeg er sur og kan ikke arbejde i den larm og ea kan ikke forstå jeg er der, men ikke kan hjælpe hende osv.
Jeg har så sørget for at der har kommet en at lege lidt med både mandag og onsdag og i dag har hun været nede hos min søster og de har været i zoo.
Det lyder alt sammen rigtig godt, men ved i hvad det er det ikke. Ea kan ikke ik finde ud af det, hun er blevet en helt anden, hun har fuldstændig ændret karakter. Hun er blevet ubehagelig, næsevis og selvfølgelig også meget mor og far pjattet..
Hun kan fx ikke sove alene ovenpå mer. Det tager hende 3 timer at komme i seng.. osv osv osv .. det er bare såå hårdt. Alt hvad der hedder rutiner, rytmer og hvad dertil hører er fuldstændig ødelagt.
Jeg vil gå så langt at mene at nu går den her strejke altså ud over børnene...
Jeg ved snart ikke mine bedste råd..
Jannik har været over hos sin mor i dag og spørge om vi kan lave en fast aftale med hende..så Ea ik skal alle mulige steder hen hele tiden.. Men det ville hun lige tænke over.
århh også har jeg helt andre problemer med Emil..
men dem tager jeg lige i et andet indlæg..
Susan :'(
[/citat]
hold kæft det lyder næsten som her.....
vi er også ramt, igen!
xander keder sig, blir sur, er mere flabet end nogensinde, vil ikke i seng om aftenen, og så keeeeeeder han sig.
nu må de sgu snart tage sig sammen og komme i arb igen...
hørte lige mads christensen i godmorgendanmark i morges, og han sagde hvad jeg mener.... efterhånden er det nok.
det er ikke sjovt når det går ud over børnene:'(
vi må krydse fingre for det snart går over xxxxxxxxxx
medfølende knuser fra mig
Anmeld