BlyViol skriver:
tro mig, jeg har tudet i flere timer over det. det var meget svært at høre ham sige, men jeg spurgte selv om han stadig tændte på mig, og gider ik han skal lyve om sådan noget... Men jo, det var virkelig ik særlig fedt... hele dagen igår gik med at tude lidt, og så tænke logisk og så tude lidt igen... men jeg kan jo ikke "tvinge" ham til at tænde på mig...
Nej det er rigtig, du kan ikke tvinge ham... Men jeg ville have det fuldstændig ligesom dig, også fordi jeg med det samme ville tænke, jamen guuud jeg bliver jo bare større og større og hvad så??
Hjælper det heller ikke når du gør lidt ekstra ud af dig selv eller noget?
jeg føler mig ikke selv særlig sexet lige nu når vi skal have sex. Og syntes det er lidt synd for det kan godt gå ud over måden vi har sex på... Jeg er nok blevet lidt kedelig....
Fredag aften skulle andreas så til odense og se frank hvam show og jeg besluttede mig for at lave lidt hygge til når han kom sent hjem... Så da han skrev at nu kørte han fra fyn, gik jeg i bad, brugte en lækker sæbe, baberede div steder, og bagefter tog jeg en go perfume, crem og en lille fræk natkjole på, gik i seng og sendte ham et lidt frækt billede og skrev dertil at jeg ventede på ham til når han kom hjem... Skal lige hilse og sige det faldt i god jord, og sammetid følte jeg mig faktisk selv vild sexet....
Måske det også ku være en ide for dig??? Også ville Jesper måske også se helt anderledes på dig.... (Og din nye figur)
For mig gjorde natkjolen rigtig meget, fordi at jeg viste at jeg ikke var helt nøgen, og måske Jesper ville tænke på det samme, for så er det den frække sag han ser og holder fokus på, og ikke maven....
Anmeld