Endelig taget hul på bylden.. Sex..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.147 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2010

Anonym trådstarter

Ja puha, jeg sidder jo her og er SÅ godt tilpas, og super stolt af mig selv

Efter fødslen har jeg bare haft MINUS lyst til sex, har faktisk nærmest knap nok kunne kysse min mand, har bare mildest talt haft ALT muligt andet at se til, og nu efter knap 4 mdr uden skyggen af hverken det ene eller det andet, fik jeg endelig losset mig selv hårdt i røven igår og fik taget hul på bylden, fik gjort mig selv lidt fin (hvilket bestemt har været en mangelvare) og fik lokket manden til lidt massage, han var opgivende som altid efter utallige afslag, men jeg skal love for han spærede øjnene op og måtte samle kæben op fra gulvet da der blev indbudt til gymnastik på lagnet

Og HOLD DA OP hvor var det rart, endelig at få taget hul på bylden, nu er det somom sexlysten skyller ind over mig, han kredser i mine tanker hele tiden hehe...

Tænk sig man kan gå og frygte sådan noget i så lang tid, og så er det bare et lille dyt der skal til for at snebolden ruller

Ville egentlig ikke noget med indlæget, havde bare sådan lige brug for at råbe: JEG HAR ENDELIG HAFT SEX IGEN!!!!

Godt jeg endelig fik sparket mig i måsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Lady Marion <3

SÅDAN

Anmeld

8. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hihi Hvor er du sød

Jeg havde godtnok sex med Tom ca 10 dage efter vi fik Idun. Men jeg havde en lang periode, hvor jeg skulle samle puslespillet i mit hovede, med BÅDe at være MOR, KÆRESTE OG Elskerinde... Det føles vildt underligt.

TILLYKKE med at få sexlysten tilbage Jeg nyder det også i øjeblikket, fordi jeg havde en periode, fra vi fandt ud af at ejg var gravid, til jeg kunne slappe af efter Nf, hvor sex slet ikke var i mine tanker. - MEN DET er det også nu igen hehe.

Anmeld

8. marts 2010

Pia.

Skønt indlæg... dejligt at læse at I havde en fantastisk aften, med hygge og skøn sex...

Så er du jo slet ikke til at stoppe igen... - Men I er jo som sagt også lidt bagud så bare på ham igen ....

Knus og god fornøjelse

PIA.

Anmeld

8. marts 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

Efter fødslen har jeg bare haft MINUS lyst til sex, har faktisk nærmest knap nok kunne kysse min mand, har bare mildest talt haft ALT muligt andet at se til, og nu efter knap 4 mdr uden skyggen af hverken det ene eller det andet, fik jeg endelig losset mig selv hårdt i røven igår og fik taget hul på bylden, fik gjort mig selv lidt fin (hvilket bestemt har været en mangelvare) og fik lokket manden til lidt massage, han var opgivende som altid efter utallige afslag, men jeg skal love for han spærede øjnene op og måtte samle kæben op fra gulvet da der blev indbudt til gymnastik på lagnet

Og HOLD DA OP hvor var det rart, endelig at få taget hul på bylden, nu er det somom sexlysten skyller ind over mig, han kredser i mine tanker hele tiden hehe...

Tænk sig man kan gå og frygte sådan noget i så lang tid, og så er det bare et lille dyt der skal til for at snebolden ruller

Ville egentlig ikke noget med indlæget, havde bare sådan lige brug for at råbe: JEG HAR ENDELIG HAFT SEX IGEN!!!!

Sådan dér....godt gået så krydser jeg fingre for endnu flere timers lagengymnastik snart finder sted

Anmeld

8. marts 2010

Anonym trådstarter

Hvor er i søde tøser Jeg er jo bare SLET ikke til at skyde igennem idag Har fået bagt boller, gullerodskage og leget med sønnen til en KÆMPE guldmedalje! Fuldstændig SPRÆNGFYLDT med energi, for første gang siden fødslen... SKØØØØNT !!!

Anmeld

8. marts 2010

Corn

Anonym skriver:

Hvor er i søde tøser Jeg er jo bare SLET ikke til at skyde igennem idag Har fået bagt boller, gullerodskage og leget med sønnen til en KÆMPE guldmedalje! Fuldstændig SPRÆNGFYLDT med energi, for første gang siden fødslen... SKØØØØNT !!!

Fantastisk hvad et godt knald kan gøre...

Må hellere finde lidt kæreste-overskud frem, for efter en gang sygdom, så er vi vist også lidt på standby...

Tror jeg vil hjem og flirte

Anmeld

8. marts 2010

Maise

Anonym skriver:

JA det er skide fedt når man endelig er kommet igang igen.En ny forelskelse opstår igen.

Anmeld

8. marts 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Det er det jeg altid siger: Sex avler sexlyst

Tillykke, det må være dejligt. Lidt som at være nyforelskede

Anmeld

8. marts 2010

Vidunderligeunger

åhr hvor lækkert!!! er pisse hamrende misundelig... 

Min kæreste har desværre ikke lyst på samme måde længere, han har svært ved at tænde på min figur efter jeg er begyndt at få mave, og når han så lægger op til noget føler jeg mig grim og usexet, og så har JEG jo ikke lyst... GLÆDER mig til at få min gamle figur nogenlunde tilbage og strammet lidt op . for så skal der satme dyrkes lagen gymastik til den heeelt store guldmedalje  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.