bacon...jeg er helt klar over at det må være et vildt hårdt job, og det var i en sjov vending at jeg skrev det med at jeg også ville, men du kender mig med garanti også sodt nok til at vide det ;)
det jeg ikke forstår..er...uanset hvor slemt børn kan være ramt, og hvor forfærdeligt de må have haft det, så kan jeg under ingen omstændigheder forstå hvordan et barn kan koste 50.000 om måneden
for 50000 om måneden kan man både rejse, spise, æde og købe vildt ind...man kan faktisk mange ting....jeg kunne forstå hvis det var et startbeløb!
men 50000 om måneden lyder jo helt hen i vejret...især når det er pr. barn...pr. månede
den mand har en indtægt på over 2 mill om året?
og ikke en eneste gang har man gidet at se til hvordan han har gjort hans arbejde???
min pointe er...man kan ikke købe kærlighed...den kommer altså indefra, og her er der tale om børn som ikke er handicappet...kun på sjælen (og det er jo så også slemt nok) så han har ingen udgifter til besværlig transport eller noget.
50000 lyder for mig som om kommunen har sovet i timen...sorry...
det havde været bedre at give de piger 50000 knus hver dag...og så lade dem leve af havregrød, i stedet for at give ham papfaderen guld i stakkevis, og så lade dem gå for lud og koldt vand!
og nej tak, jeg ville heller ikke have sådan et job, uanset prisen...min spyke ville gå helt i spunk!
Anmeld