Fødslen af Frida

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

Nadi

Torsdag den 4. februar vågnede jeg tidligt, og lå lidt i sengen med plukveer, de var taget noget til og bed noget mere end de plejede. Jeg valgte ikke at sige noget til Dennis, og vi havde en normal morgen som vi plejer, Oliver blev kørt i dagpleje og jeg havde på fornemmelsen da jeg sagde farvel til ham at det var sidste gang jeg så ham inden han blev storebror

Dennis og jeg tog på sygehuset, hvor jeg havde fået tid til evaluering af igangsættelse. Jeg blev tilset af en jdm som mente jeg ville føde samme dag eller dagen efter, men hun gav mig en tid til at blive sat igang tirsdagen efter. Jeg fik også kørt en kurve og hun sagde at hvis mine plukveer tog til måtte jeg ringe op til dem og aftale om jeg skulle komme op på sygehuset.

Vi tog ned i byen og jeg fik en sandwich for vidste jo aldrig hvornår jeg fik noget at spise igen. Så der på SunSet sad jeg og fik flere og flere kraftige plukveer alt imens jeg spiste min sandwich  Jeg ringede op på fødegangen og aftalte at jeg skulle komme derop. På den tid vi havde været væk havde jeg udvidet mig yderligere en cm, så vi valgte at blive indlagt, da var klokken 15, og så se tiden an. Der skete dog ikke så meget, og en igangsættelse var jeg heller ikke så meget for. Kl. 20:30 var min livmoderhals helt udslettet og jeg fik prukket hul på vandet. Så gik det ellers stærkt og kl. 22:17, blot 1 time og 47 min efter kom vores lille skønne pige til verden

Jeg var rigtig nervøs for at jeg skulle gå i stykker, for i november 07 blev jeg opereret i underlivet, og fik den besked at jeg ville sandsynligvis gå i stykker hvis jeg skulle have flere børn.
Jeg havde den samme jdm under fødslen som med Oliver, hvilket var lidt pudsigt, og hun fik nærmest dårlig samvittighed over det jeg havde været igennem efter fødslen. Så det blev til hendes lille mission, at jeg ikke skulle gå i stykker. Og det gjorde jeg heller ikke

Det var simpelthen bare en rigtig god oplevelse, og Dennis var bare en kæmpe stor støtte

Det blev til en lille roman, men tak fordi du læste med.

Knus Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Loggidut

Aj Nadi...normalt tager man på når man spiser sandwich...hæ hæ...

men ikke dig, nææææ nej!

hvor er du i grunden heldig du fik den samme JM, hvor tit er man lige så heldig?

tak for en herlig start på min lange arbejdsdag.

og går det forresten stadig godt med hende?

Anmeld

8. marts 2010

Hyner

Det er da os der takker for at MÅ læse med....

Skøn fb.... håber alt er som det skal være og at oli tager det flot..

Knusser Henriette

Anmeld

8. marts 2010

Nadi

Loggidut skriver:

Aj Nadi...normalt tager man på når man spiser sandwich...hæ hæ...

men ikke dig, nææææ nej!

hvor er du i grunden heldig du fik den samme JM, hvor tit er man lige så heldig?

tak for en herlig start på min lange arbejdsdag.

og går det forresten stadig godt med hende?

Nej det er lige sådan en grillet sandwich med kylling/bacon samt pommes fritter med ketchup og mayo, der skal til for at tabe nogle overflødige kg

Jeg var faktisk også vildt overrasket over at det var den samme jm som med Ollie, havde ellers lidt håbet på den mandelige jm for ligesom at se om han er så god som rygtet siger. Men var nu super glad for at det var den samme.

Det går godt, men det kunne da gå nemmere vil jeg sige. Hun tager ikke rigtig nok på, jeg er nødt til at vække hende hver 2. time + én gang om natten for at hun kan få noget at spise. Hvis det stod til hende spiste hun kun fire gange i døgnet!
Men ellers er hun bare super dejlig og nem

Anmeld

8. marts 2010

Lise

Tak for historien

Glæder mig til jeg får lov...

Anmeld

8. marts 2010

Nadi

Hyner skriver:

Det er da os der takker for at MÅ læse med....

Skøn fb.... håber alt er som det skal være og at oli tager det flot..

Knusser Henriette

Hvor er du sød Hyner  

Jamen bortset fra hendes vægt så er alt som det skal være, helt bestemt. Jeg trives som mor til to (du har noget at glæde dig til, dobbelt op on love ), og Oliver er helt elle vild med hende, hun får kys og kram som det første når vi står op og flere gange i løbet af dagen bliver hun aet. Men vi kan også godt mærke når han synes vi har siddet med hende for meget og hun får lidt for meget opmærksomhed, men det er jo hvad man kan forvente. Tak fordi du spurgte

Anmeld

8. marts 2010

Nadi

Lise skriver:

Tak for historien

Glæder mig til jeg får lov...

Og jeg glæder mig til at læse

Anmeld

8. marts 2010

Muffinmus

hi him hvor fed en oplevelse for dig:-)

Sad og fik helt kuldegysninger da jeg læste den, man mindes bare så meget af at læse sådn noget.

Og fedt det gik så godt med det hele og at du ikke gik i stykker overhovedet.

Anmeld

8. marts 2010

Hyner

Nadi skriver:

Hvor er du sød Hyner  

Jamen bortset fra hendes vægt så er alt som det skal være, helt bestemt. Jeg trives som mor til to (du har noget at glæde dig til, dobbelt op on love ), og Oliver er helt elle vild med hende, hun får kys og kram som det første når vi står op og flere gange i løbet af dagen bliver hun aet. Men vi kan også godt mærke når han synes vi har siddet med hende for meget og hun får lidt for meget opmærksomhed, men det er jo hvad man kan forvente. Tak fordi du spurgte

Jeg glæder mig skam også det kan du tro....

Super flot at oli tager det sådan, det gør det hele meget nemmere.

Anmeld

8. marts 2010

Monica

Hvor dejligt at du slap for at blive sat igang... 1000 gange tillykke med hende... Hun er da bare skøn, så hende lige på FB...

Knus fra Moni der er i sommerhus i gråsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.