Hvor køber I stof?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Fines mor

sarulee skriver:

Vil også anbefale stof og stil, kan se du vil føde i holbæk, så det sku være ok at køre til roskilde for dig. De har et virkeligt stort udvalg, jeg elsker selv at komme der. De har også en hjemmeside men der kan du kun se en lille del af hvad de har.

Stof og Stil har en elendig hjemmeside, det vil jeg give dig ret i;-) Men de har meget i butikken, og nogle fede kataloger hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Som sagt tidligere så gå ned i butikkerne og mærk stoffet.

I stofogstil her i Odense hr de oceaner af børnestof, der ikke er på hjemmesiden.

Eller så prøv malika og rosa.

De har mange skønne stoffer, men dog lidt pebrede i prisen.

Ellers kan jeg anbefale at gå i genbrugsbutikker, der kan man ofte finde billige røverkøb og være heldig at finde virkelig kvalitetsprodukter. Folk aner ikke hvad de smider væk

Anmeld

7. marts 2010

smokin

sarulee skriver:

Vil også anbefale stof og stil, kan se du vil føde i holbæk, så det sku være ok at køre til roskilde for dig. De har et virkeligt stort udvalg, jeg elsker selv at komme der. De har også en hjemmeside men der kan du kun se en lille del af hvad de har.

jeg går i skole i Roskilde - ligger den ude ved ros torv?

Anmeld

7. marts 2010

Kløver

Zette skriver:

Jeg leder efter noget rigtig børnestof... synes det er svært at finde!

hvad mener du med rigtigt børnestof ? Er det bomuld vi snakker om eller hvad og er det motiverne du mener definerer, gør det lidt nemmere at hjælpe

Anmeld

7. marts 2010

Kløver

MariaE skriver:

det er dem der er --æh..mener det er 8 eller 10 mm store og der køber man jo den der plastik dims til at sætte dem i så man bare kan slå dem i med et slag..synes i hvert falde det var ret nemt taget i betragtning af jeg ikke hadve prøvet det før.

ja okay, jeg har købt de samme, altså dem til at slå i og med plastik dims og gik egentlig meget godt bortset fra den ene del sad fast i plastik dimsen, endte med jeg opgav

Anmeld

8. marts 2010

smokin

Rikke&Liam skriver:

Som sagt tidligere så gå ned i butikkerne og mærk stoffet.

I stofogstil her i Odense hr de oceaner af børnestof, der ikke er på hjemmesiden.

Eller så prøv malika og rosa.

De har mange skønne stoffer, men dog lidt pebrede i prisen.

Ellers kan jeg anbefale at gå i genbrugsbutikker, der kan man ofte finde billige røverkøb og være heldig at finde virkelig kvalitetsprodukter. Folk aner ikke hvad de smider væk

Jeg tager hermed bussen derud i eftermiddag når jeg har fri fra skole

Anmeld

8. marts 2010

smokin

Maja84 skriver:

hvad mener du med rigtigt børnestof ? Er det bomuld vi snakker om eller hvad og er det motiverne du mener definerer, gør det lidt nemmere at hjælpe

Jeg tager ud og kigger i eftermiddag og så ligger jeg billeder ind hvis jeg finder noget der ligner det jeg tænker på - for jeg har lidt svært ved at forklare det 

Anmeld

8. marts 2010

Nemesis

http://www.malika-rosa.dk/shop/boern-23c1.html

Kan også kun anbefale den side..det er virkelig noget lækkert stof!

Der er fx denne her:

http://www.malika-rosa.dk/shop/lys-violet-babyfloejl-2937p.html

eller

http://www.malika-rosa.dk/shop/free-spirit-stof-2470p.html

De har virkelig meget!

God jagt.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.