Hvor køber I stof?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.255 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

smokin

Jeg har besluttet at begive mig ud i syverdenen og sy et lille projekt for første gang. Jeg vil gerne have noget børnestof, men synes ikke rigtig stof2000 og stofogstil har noget på deres hjemmeside. Måske jeg ikke kan finde det ordenligt?

Er der andre steder hvor man kan finde stof?

KH

Den grønne i syverdenen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Muffinmus

gå i butikker og rør ved det.. For noget kan se fint og lækkert ud, men ikke være specielt fedt i virkeligheden:-)

Jeg er også lige gået i gang med at lære det. Min mor har gjort en del i det og har bare ikke orket. Men har taget mig en smule sammen og fået lavet  3 sæt sengetøj selv i baby str. Et med cars til min søn, og et med katte og mus i fedt stof til tøsen + et med øh..elge på med hjerter og blomster i sig.

derud over har hun hjulpet mig lidt med at lave ælidt tøj, finde gode mønstre osv:-)Har godt nok ikke lavet noget længe nu, men mon ikke det kommer når der er tid igen....engang.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2010

smokin

MariaE skriver:

gå i butikker og rør ved det.. For noget kan se fint og lækkert ud, men ikke være specielt fedt i virkeligheden:-)

Jeg er også lige gået i gang med at lære det. Min mor har gjort en del i det og har bare ikke orket. Men har taget mig en smule sammen og fået lavet  3 sæt sengetøj selv i baby str. Et med cars til min søn, og et med katte og mus i fedt stof til tøsen + et med øh..elge på med hjerter og blomster i sig.

derud over har hun hjulpet mig lidt med at lave ælidt tøj, finde gode mønstre osv:-)Har godt nok ikke lavet noget længe nu, men mon ikke det kommer når der er tid igen....engang.

Hvor er du god! (og det mener jeg virkelig).

Det er ikke lige sådan noget jeg skal ud i. Jeg har en stor sækkestol ala fatboy som oprindelig har været mine hundes. Problemet var bare at de ikke gider den overhovedet, så i sommers var den i haven og har stået i garagen siden. Jeg gav 999 kr. for den så jeg tænkte at jeg ville prøve om jeg kunne gøre den ren (den der er inde i betrækket) fordi den var blevet lidt nusset af at ligge i garagen. Det var heldigvis sådan noget gummistof så man tog bare en klud og vasket den godt af med noget varmt vand og sæbe. Så nu vil jeg sy i nyt betræk til den, til prinsessen og stille den på værelset istedet for at den ligger og bliver ødelagt.

Jeg er ikke så kreativ, men mener nu godt at jeg kan sy en firkant og sætte en lynlås i noget lækkert stof. Så jeg skal finde noget der er lilla. Gerne med store blomster på. 

Anmeld

7. marts 2010

Muffinmus

hi hi, ja, men sengetøjet er jo faktisk det samme, 2 stykker stog og et par trykknapper...super nemt og så får man noget fedt sengetøj som måske ingen andre har. Jeg fik hjælp i butikken til str på stof og hvordan man sætter trykknaper på, seriøst nemt.

Så ja, du kan sagtens sy sin stol i fedt stof, bare vælg noget rengøringsvenligt så:-)

Anmeld

7. marts 2010

Kløver

MariaE skriver:

hi hi, ja, men sengetøjet er jo faktisk det samme, 2 stykker stog og et par trykknapper...super nemt og så får man noget fedt sengetøj som måske ingen andre har. Jeg fik hjælp i butikken til str på stof og hvordan man sætter trykknaper på, seriøst nemt.

Så ja, du kan sagtens sy sin stol i fedt stof, bare vælg noget rengøringsvenligt så:-)

kan anbefale

http://www.stofstedet.dk/

http://www.fjoelner.dk/

og ellers kig på mønstrene der står på nogle hvad der er godt at bruge, feks jersey til bluser bomuld til ballon bukser og lignende

hvordan gør du med det trykknapper, der det dem man slår i ? jeg har købt dem man ikke skal sy i, og synes slet ikke jeg kan få dem til at sidde, nogle ideér

Anmeld

7. marts 2010

smokin

Maja84 skriver:

kan anbefale

http://www.stofstedet.dk/

http://www.fjoelner.dk/

og ellers kig på mønstrene der står på nogle hvad der er godt at bruge, feks jersey til bluser bomuld til ballon bukser og lignende

hvordan gør du med det trykknapper, der det dem man slår i ? jeg har købt dem man ikke skal sy i, og synes slet ikke jeg kan få dem til at sidde, nogle ideér

Jeg leder efter noget rigtig børnestof... synes det er svært at finde!

Anmeld

7. marts 2010

Muffinmus

det er dem der er --æh..mener det er 8 eller 10 mm store og der køber man jo den der plastik dims til at sætte dem i så man bare kan slå dem i med et slag..synes i hvert falde det var ret nemt taget i betragtning af jeg ikke hadve prøvet det før.

Anmeld

7. marts 2010

Fines mor

Jeg syntes Stof og stil har meget at byde på, også til en fornuftig pris - så der ville jeg kigge.

Det kommer lidt an på hva jeg skal sy, sidste gang købte jeg i Stof2000 fordi de lige havde det jeg skulle bruge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2010

ekzunz

Jeg har ikke købt noget endnu, men jeg kigger tit - og skal helt sikkert ha købt noget fint stof til berber-bukser hos dem her:

http://www.malika-rosa.dk/shop/frontpage.html

Anmeld

7. marts 2010

sarulee

Vil også anbefale stof og stil, kan se du vil føde i holbæk, så det sku være ok at køre til roskilde for dig. De har et virkeligt stort udvalg, jeg elsker selv at komme der. De har også en hjemmeside men der kan du kun se en lille del af hvad de har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.