Mad....eller rettere mangel på samme....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. maj 2008

Juniors mor

Ihhhh hvor er det frustrerende - Julie gider ikke spise noget. Lige pludselig gider hun bare ikke!!!! Hun plejer at spiser helt vildt meget, men nu kan jeg stort set ikke få noget i hende - hverken morgen middag eller aften :(. Hun får lov at sidde med det selv, men spiser kun kødet og leger så med resten. Skemad gider hun slet slet ikke!!! Har i andre været igennem noget lignende??? Er der noget jeg kan gøre....? Jeg mener....hun skal da have noget at leve af......(?)(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2008

Lise

Altså..Simon spiser...men i sidste uge der grovåd han. Han var sulten hele tiden og han åd hele tiden. Det første han sagde når han vågnede efter lur og natten var mam-mam-mam... Og så ligepludselig - nu vil han ikke rigtig ha' noget. Nu vil han bare brokke sig og hænge på mig hele tiden. Jeg har ingen råd til dig. Men kan fortælle dig at vi oplever lidt det samme. Og jeg tror bare det er udviklingen...

Anmeld

22. maj 2008

Loggidut

jeg vil igen gætte på et tigerspring...bare et bette et...velkommen i klubben for børn der bryder deres gamle faste vaner!

jeg har ingen råd, men er af den mening at hun nok skal spise når hun har brug for det...fik selv samme smørre igår om ikke at bekymre mig...så vil lige sige tak tøser for jeres svar!

men tag det med ro...det er nok snart overstået...

det her tigerspring...hvor langt er det i grunden...? nogen der ved det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.