Tvillingerne i uge 29 + (nu hvalstørelse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

lillemunk

Hej der Smuksak.
Syntes bare den mave er så fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

smokin

Du er den smukkeste hval!! Selvom jeg nu slet ikke synes du ligner en hval. 

Anmeld

7. marts 2010

NoName

Altså lækkermås... hvor er din mave fin...

Anmeld

10. marts 2010

MORJESPERSEN

Super flot mave du  har fået dig... det sider jo lige hvor det skal. kan godt forstådu er ved at være træt af det, kan selv huske hvor tungt det var ved denne tid. Jeg kunne ikke lave andet end at ligge på sofaen..

Anmeld

10. marts 2010

morethanperfect

Gud hvor er du flot .. Håber jeg selv blir ligeså flot når jeg blir større .. :-)

Anmeld

10. marts 2010

LotteGabriella

Malene84- skriver:

hey girls,

her vi så alle tre - igen !!! Er nervøs for hvordan dette kommer til at lyde, men jeg gider IKKE længere. Det gør simpelthen for ondt, fuuuuuuck, den er så mega tung. Jeg har 3 kilo baby samlet nu, og det er virkelig meget i uge 29!!!!!

Iøvrigt er maven begyndt så småt begyndt at strække i huden... ooohh nooo... men vidste godt at det var rimelig heldigt, hvis jeg kom uden om det med så meget babyvægt. Iøvrigt siger jordemoderen så med et smil: "Malene det er så først nu, de sidste 2 mdr., du rigtig vokser"!!!!   OH HELL NO...

wooow sikke en smuk babyhule 

Anmeld

10. marts 2010

FrkC

Du er bare så flot gravid Det klæder dig bare så godt !!

Anmeld

10. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

du slipper ikke udenom det! Du er skide hamrende lækker smækker... Og sådan er det bare - BASTA!

Kan godt forstå du synes det er tungt søde, men er du vimmersvej hvor er det en flot mavse!!!! og dem der gemmer sig derinde er garanteret noget af det lækreste der nogen sinde bliver sat på denne jord

Håber du/I har det godt!

Knuser

Anmeld

10. marts 2010

Malene84

MORJESPERSEN skriver:

Super flot mave du  har fået dig... det sider jo lige hvor det skal. kan godt forstådu er ved at være træt af det, kan selv huske hvor tungt det var ved denne tid. Jeg kunne ikke lave andet end at ligge på sofaen..

haha... præcis... jeg gør heller ikke andet!! Jeg sover fra 23 (skal lige se paradise hotel) til kl. 10.30 hver dag - er træt igen omkring kl. 14 og sover gerne til kl 16/17 stykker... og derimellem ligger jeg bare på sofaen. Shit man... har aldrig nogensinde været så træt og doven før. hehe. men nu meget dejligt at have tid til bare at slappe af og "nyde" de utrolig mange spark og andet man kan mærke

Anmeld

10. marts 2010

Malene84

tusind tak tøser  dejligt at høre!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.