Tvillingerne i uge 29 + (nu hvalstørelse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.671 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

Malene84

hey girls,

her vi så alle tre - igen !!! Er nervøs for hvordan dette kommer til at lyde, men jeg gider IKKE længere. Det gør simpelthen for ondt, fuuuuuuck, den er så mega tung. Jeg har 3 kilo baby samlet nu, og det er virkelig meget i uge 29!!!!!

Iøvrigt er maven begyndt så småt begyndt at strække i huden... ooohh nooo... men vidste godt at det var rimelig heldigt, hvis jeg kom uden om det med så meget babyvægt. Iøvrigt siger jordemoderen så med et smil: "Malene det er så først nu, de sidste 2 mdr., du rigtig vokser"!!!!   OH HELL NO...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Vial

Nøøøj den er flot!! Hvis jeg bare kunne blive halvt så flot tvillingegravid, så står den på micro bikini til sommer

Anmeld

7. marts 2010

Malene84

KaMa skriver:

Nøøøj den er flot!! Hvis jeg bare kunne blive halvt så flot tvillingegravid, så står den på micro bikini til sommer

hahaha... læs min tekst, og jeg tror du ændre mening søde  skal åbenbart først igang med at vokse nu  jeg blir enorm de sidste 2 måneder. heh

Anmeld

7. marts 2010

LinLin

Flot flot mave!

Kan godt forstå du er træt af det allerede nu! Min vejede 3100 g da han blev født - og jeg var godt træt af det 1½-2 mdr inden!!!

Bliver du egentlig sat igang før tid, når der nu er to?

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

Wow den er faneme flot

Anmeld

7. marts 2010

Vial

Malene84- skriver:

hahaha... læs min tekst, og jeg tror du ændre mening søde  skal åbenbart først igang med at vokse nu  jeg blir enorm de sidste 2 måneder. heh

Ja, jeg læste det godt - tænker bare, at hvis det er strandvejr og jeg så sådan ud som du gør nu... så kunne det godt være, at strandløverne fik noget at fløjte af!

Meeen jov, nu går det løs for dig (jer). Ingen siger, at det bliver fuldstændig vildt. Inde på min-mave.dk synes jeg da, at mange er sluppet meget godt fra det.

Kan dog godt forstå, at du er lidt bekymret  og sådan noget l... med strækmærker! Dem kunne man sagens undvære.

Anmeld

7. marts 2010

Malene84

Mor til David skriver:

Flot flot mave!

Kan godt forstå du er træt af det allerede nu! Min vejede 3100 g da han blev født - og jeg var godt træt af det 1½-2 mdr inden!!!

Bliver du egentlig sat igang før tid, når der nu er to?

Tusind tak for din forståelse  Ja jeg bliver HELDIGVIS sat igang 14 dage før termin. Jeg ved ikke om de evt. sætter mig igang før, hvis nu de bliver ved med at vokse sådan her. hehe

Anmeld

7. marts 2010

XXSS

Flot, tungt ja, men du holder det sku godt ! Det sidder jo kun på maven.

Tanja

Anmeld

7. marts 2010

Loa

Wow den er flot!

Anmeld

7. marts 2010

MyBaby

Jeg kan godt se, at det er noget af en mave, du har fået dig allerede - men hold op, hvor er den flot alligevel!

Kan dog sagtens følge dig i dine frustrationer - jeg synes, én baby er tungt, så to må være rigtig hårdt!

Hold ud - de to guldklumper er helt sikkert det hele værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.