yes!!!!endelig!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. maj 2008

heaven

så er vores pasning også på plads... har haft helt ondt i maven over det, for det er bare ikke nemt i og omkring Randers pt..... først ville pladsanvisningen have mig til Fårup, så Albæk eller Gimming... JA GODMORGEN, det er i stik modsat retning af mit og mandens arbejde... Så jeg havde igen alle argumenterne parat, da jeg ringede idag. Men det var slet ikke nødvendigt, vi har fået plads 10-12 min fra hvor vi bor... Dog stadig lidt modsat vores arbejde, men ikke mere end at vi siger ja tak:P
Og så er der 2 min gang fra sviger, som jo så kan hjælpe os, når det kniber!! dejligt....

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2008

Siber

ej hvor godt den er hjemme! Ja man bruger sku så meget krudt på det, hvilket selvfølgelig er klart!
Johanna starter i vs den 23 juni!

Knus Siber

Anmeld

22. maj 2008

bette

dejligt.- skønt!! fri for at tænke på det mere..
jeg har stadig en masse tanker om det.. for skal bruge en plads d. 1 og har ingen endnu..:(

Anmeld

22. maj 2008

heaven

Siber skriver:

ej hvor godt den er hjemme! Ja man bruger sku så meget krudt på det, hvilket selvfølgelig er klart!
Johanna starter i vs den 23 juni!

Knus Siber

åhhh, jeg ville SÅ gerne have Lasse i vugger, men der er bare INTET at få, what so ever!!! øv, men jeg må jo bare have byens bedste dagplejer så...... Lasse har plads fra den 9 juni, og jeg starter den 23, så der er da god tid til at køre ham ind..

kram Jannie

Anmeld

22. maj 2008

heaven

bettemouse skriver:

jeg har stadig en masse tanker om det.. for skal bruge en plads d. 1 og har ingen endnu..:(

Egentlig har jeg også søgt fra den 1 juni, og det er også derfor jeg har ringet 3 gange i den her uge, for at rykke dem for svar
Synes helt ærligt det er træls, man får besked så sent - man vil jo gerne lige se stedet an på et forbesøg ( det vil jeg i hvert fald), og hvad nu hvis det er noget helt forfærdelig noget?? Og desuden er der jo ingen, der melder deres barn ud "fra dag til dag", så det burde være muligt at få besked noget før....
Brokke brokke, hehe, glemte lige jeg er glad over at have fået plads..
Ring til pladsanvisningen fra imorgen og ryk dem;)

Kram Jannie

Anmeld

22. maj 2008

bette

heaven skriver:

bettemouse skriver:

Egentlig har jeg også søgt fra den 1 juni, og det er også derfor jeg har ringet 3 gange i den her uge, for at rykke dem for svar
Synes helt ærligt det er træls, man får besked så sent - man vil jo gerne lige se stedet an på et forbesøg ( det vil jeg i hvert fald), og hvad nu hvis det er noget helt forfærdelig noget?? Og desuden er der jo ingen, der melder deres barn ud "fra dag til dag", så det burde være muligt at få besked noget før....

Kram Jannie

hehe har faktisk ringet hver dag i denne uge.. så det er skam ikke fordi jeg ikke rykker dem for det..
men de sagde til mig idag at de nok først kunne få en til mig til august.. >( og jeg skal bruge en d. 1.. !!! de er så åndssvage derinde... kan koge så meget over dem.. så har taget sagen i egen hånd og gået på udkig efter en privat.. skal op og hilse på en imorgen og se om hun er noget for os.. der er dog 5 km dertil.. og vi har kun cykel.. men det er bedre end ingenting... inde på kommunen spurgte de om jeg ville have en i bjerringbro??? ææhmm NEJ!

Anmeld

22. maj 2008

heaven

bettemouse skriver:

heaven skriver:

bettemouse skriver:

Kram Jannie

hehe har faktisk ringet hver dag i denne uge.. så det er skam ikke fordi jeg ikke rykker dem for det..
men de sagde til mig idag at de nok først kunne få en til mig til august.. >( og jeg skal bruge en d. 1.. !!! de er så åndssvage derinde... kan koge så meget over dem.. så har taget sagen i egen hånd og gået på udkig efter en privat.. skal op og hilse på en imorgen og se om hun er noget for os.. der er dog 5 km dertil.. og vi har kun cykel.. men det er bedre end ingenting... inde på kommunen spurgte de om jeg ville have en i bjerringbro??? ææhmm NEJ!

aaahhhmen altså, de er godt nok nogle koste derinde nogengange!!! der er så meget forskel på hvem man snakke med, synes jeg... men har i ikke pladsgaranti?? så nytter det da ikke noget de først har noget til aug??
Jeg har faktisk også lige fået nummeret på en privat dp idag, som jeg ved har plads. Men det blev jo så ikke nødvendigt alligevel.... Men det er da grotesk at man skal tage sagen i egen hånd!!! Håber da hun er noget for jer...
og forventer de liiige at du cykler fra viborg til bjerringbro?? hehe, nogengange har de altså hovederne under armene;)

Knuz Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.