tinpou skriver:
Det samme her - jeg har heller ikke orket at købe en masse decideret graviditetstøj. Jeg synes ikke for alvor det er pænt alligevel, man bruger det i uhyggelig kort tid, og så var selve graviditetsperioden bare ikke en tid hvor jeg var super motiveret i forhold til at dyrke mit eget udseende, det har ikke rigtig været det vigtigste:-).
Men markedet for ting og sager til babyer, gravide, ammende og mødre er jo enormt og udtømmelige, og der er nok af producenter der står i kø for at bilde en ind at der er mængder af ting man bare ikke KAN undvære. Og når man ikke selv har konkrete erfaringer kan det være svært at vurdere hvad der er nødvendigt og hvad der bare er "flødeskum" :-)
Jeg synes også ammetøj er enormt kedeligt og meget af graviditetstøjet også....
Da jeg ammede købte jeg efter at de lige kunne trækkes op eller ned diskret og havde så en top indenunder så der både var tøj over og under brystet så jeg ikke sad med det hele ude....
Man kan også sagtens lige hænge en stofble over skulderen så den hænger løst nedover babyen og brystet, så ammer man også uden nogen kan se noget som helst...
Så spar pengene og lad det kedelige, konede ammetøj hænge i butikkerne og køb noget alm tøj der bare er ammevenligt:-)
Der var en der skrev at man kunne dække med tørklædet, det er egentlig en rigtig god ide:-)
Anmeld