Idéer til pænt ammetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Tina2

tinpou skriver:

Det samme her - jeg har heller ikke orket at købe en masse decideret graviditetstøj. Jeg synes ikke for alvor det er pænt alligevel, man bruger det i uhyggelig kort tid, og så var selve graviditetsperioden bare ikke en tid hvor jeg var super motiveret i forhold til at dyrke mit eget udseende, det har ikke rigtig været det vigtigste:-).

Men markedet for ting og sager til babyer, gravide, ammende og mødre er jo enormt og udtømmelige, og der er nok af producenter der står i kø for at bilde en ind at der er mængder af ting man bare ikke KAN undvære. Og når man ikke selv har konkrete erfaringer kan det være svært at vurdere hvad der er nødvendigt og hvad der bare er "flødeskum" :-)

Jeg synes også ammetøj er enormt kedeligt og meget af graviditetstøjet også....

Da jeg ammede købte jeg efter at de lige kunne trækkes op eller ned diskret og havde så en top indenunder så der både var tøj over og under brystet så jeg ikke sad med det hele ude....

Man kan også sagtens lige hænge en stofble over skulderen så den hænger løst nedover babyen og brystet, så ammer man også uden nogen kan se noget som helst...

Så spar pengene og lad det kedelige, konede ammetøj hænge i butikkerne og køb noget alm tøj der bare er ammevenligt:-)

Der var en der skrev at man kunne dække med tørklædet, det er egentlig en rigtig god ide:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Jeg synes også ammetøj er enormt kedeligt og meget af graviditetstøjet også....

Da jeg ammede købte jeg efter at de lige kunne trækkes op eller ned diskret og havde så en top indenunder så der både var tøj over og under brystet så jeg ikke sad med det hele ude....

Man kan også sagtens lige hænge en stofble over skulderen så den hænger løst nedover babyen og brystet, så ammer man også uden nogen kan se noget som helst...

Så spar pengene og lad det kedelige, konede ammetøj hænge i butikkerne og køb noget alm tøj der bare er ammevenligt:-)

Der var en der skrev at man kunne dække med tørklædet, det er egentlig en rigtig god ide:-)

Jamen I har da fuldstændig ret  det behøver da ikke være mere kompliceret. Når jeg tænker over det, så har jeg da også set hvordan man diskret kan dække sig med et tørklæde el.lign.

i dag fandt jeg faktisk en super sød bondeskjorte-agtig ting, som ikke er en decideret ammeluse, men som kan knappes ned. Og ja, så er den bare skide sød, så ja, tricket må være at styre udenom det kedelige konede hundedyre ammetøj og styre efter det fede ammevenlige:-)

Anmeld

9. marts 2010

Tina2

tinpou skriver:

Jamen I har da fuldstændig ret  det behøver da ikke være mere kompliceret. Når jeg tænker over det, så har jeg da også set hvordan man diskret kan dække sig med et tørklæde el.lign.

i dag fandt jeg faktisk en super sød bondeskjorte-agtig ting, som ikke er en decideret ammeluse, men som kan knappes ned. Og ja, så er den bare skide sød, så ja, tricket må være at styre udenom det kedelige konede hundedyre ammetøj og styre efter det fede ammevenlige:-)

Lige præcis  Ved heller ikke hvorfor graviditets- og ammetøj skal være så konet og kedeligt!!! Det er sgu da netop der man trænger til at se lidt ekstra lækker ud pga ekstra kg osv.....!

Så ud med ammetøjstankerne og ind med "jeg finder alt det man kan amme i som samtidig er superfedt" ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.