Caroline86 skriver:
Hej alle ammende eller tidl. ammende!
Jeg sad lige og tænkte på en masse ting omkring amning...
Here goes:
1. Hvor længe ammer I hver gang?
2. Ammer I på begge bryster hver gang?
3. Hvor ofte ammer I?
4. Supplerer I om med mme? Hvis ja, hvornår?
5. Hvor gammelt er barnet (relevant i forhold til ovenstående)?
Knus Caroline, som pt føler sig som en omvandrende madvogn 
Hej Caroline 
Man er bare en omvandrende madvogn når man ammer.. Det kan man lige så godt vænne sig til hvis man ammer...
1. Til at starte meds synes jeg at ikke lavdede andet end at amme hele dagen. Men kunne også sidde 1½- 2 timer hver gang, det tror jeg at jeg gjorde 1½mdr.. Men nu er det alt mellem 10-30 min om morgen, eftermiddagen og først på aftenen.. Inden han skal puttes er det alt mellem 15-45 min.. Men her kommer der også lidt hygge ind...
2. Jeg ammer som regel kun på et bryst af gangen, men nogen gange om eftermiddag hvis der er overfyldt, så får han lidt på hvert...
3. Det er lidt forskelligt, men som regel så 1-2 gange om morgenen når han vågner, en gang om eftermiddagen, en gang inden han får en lille erftermiddagslur, og så 2-4 gange om aftenen, alt efter hvornår han synes han vil puttes...
4. Nej, det gør vi ikke... Jeg malker lidt ud, hvis der er behov for...
5. Kristian er 4mdr. idag... Og han er en lille engel.. Han sover om natten, fra 21 ell. 22 til kl. 7 eller 8... Og så igen mellem 3 og 5 timer om middagen og så lige 1-2 timer sidst på eftermiddagen... Og det har han gjort den sidste 1½ mdr.. Men til at starte med var det først ved midnat han kom i seng.. Men det er vi ved at lave om på...
Men det er bare så forskelligt fra barn til barn, men amningen.. Jeg kender flere der aldrig har ammet mere end 30min hver gang.. Men nu nyder jeg det, så jeg bruger den tid det tager...
Hilsen hende der elsker at amme og nyder måltiderne fuldt ud