Svar mig ærligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

BK

Grynt/Tina skriver:

Hej Betina.

Jeg syntes du ser rigtig sød ud og du og din datter hygger jer med at bage boller.

Syntes det er rigtigt svært at fortælle/kritisere andre uden at det kan støde folk. En ting er hvad jeg siger en anden ting er hvordan det bliver opfattet. Mit eneste råd ville være, hvis du er utilfreds med noget må du lave det om.....lettere sagt end gjort, I know. Tag et lille bitte skridt af gangen og smag sejerens rus

Tak skal du have for de søde ord... Ja det er svært, håber og ber til at det før eller siden lykkedes mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

BK

Loggidut skriver:

Jeg synes sgu du ser hyggelig ud!

Langt det vigtigste er at man har det godt inden i...har man det, så har man det også godt uden på..

jeg er fed...og forsøger at klemme mig ned i et par alt for små bukser hver eneste dag...men jeg smiler stadig indvendig, for selv om jeg har en del bøvl med at spænde bukserne...så smiler jeg da alligevel når jeg efter en hård kamp får det gjort!

hmmm, jeg trænger vist også til at tabe mig...Jeg ved jeg kan, men det er kun fordi jeg ved jeg har det godt inden i...

forstår du hvad jeg mener...

blev sgu vist lidt kringlet!

Det er nok der koen ligger begravet, men synes bare det er så svært at tage mig sammen...

Slå mig selv oven i hovedet når jeg spiser og drikker noget jeg ikke må , men derfra og så til at tage mig sammen og gøre noget ved det. det kan jeg åbenbart ikke...

Anmeld

7. marts 2010

Susan1978

jeg synes du skal tage dig sammen, ligesom jeg og få has på den dobbelthage, for det har du altså på billedet.

lidt af min er forsvundet, nu skal resten også forsvinde.  KEEP UP THE GOOD WORK!

Susan som pt sidder og spiser kylling med rå gulerødder, rå blomkål og advokado.  mums.

Anmeld

7. marts 2010

BK

Susan1978 skriver:

jeg synes du skal tage dig sammen, ligesom jeg og få has på den dobbelthage, for det har du altså på billedet.

lidt af min er forsvundet, nu skal resten også forsvinde.  KEEP UP THE GOOD WORK!

Susan som pt sidder og spiser kylling med rå gulerødder, rå blomkål og advokado.  mums.

Så må du få taget billeder i en perfekt vinkel for det kan man da ikke se på dem jeg har set af dig... Men jo jeg ved godt den er der... og nej jeg kan ikke lide den ...

Jeg har kun spist 1 skv rugbrød til frokost m/ fedtfattigt pålæg og agurk (plejer at kværne 3 )

Anmeld

7. marts 2010

Loggidut

Klock skriver:

Så må du få taget billeder i en perfekt vinkel for det kan man da ikke se på dem jeg har set af dig... Men jo jeg ved godt den er der... og nej jeg kan ikke lide den ...

Jeg har kun spist 1 skv rugbrød til frokost m/ fedtfattigt pålæg og agurk (plejer at kværne 3 )

hæ hæ...se Trold...der er en af de ting du er gået glip af ved at havde været for bange for at møde dem der har været med til fest!

Nu siger susan hun har en dobbelthage...yes...det har jeg også, og vi er ikke de eneste to der kan prale af den!

nu kan jeg tydeligt huske den fest jeg holdte herhjemme for julipigerne! Der blev altså flashet meget maveskind, kejsersnitsar, og div. og låget på gryden blev lige som løftet lidt ved den lejlighed, for vi har alle vores skavanker...og alle har vi noget vi er kede af. Men en ting kan jeg love dig for...og det er at INGEN (ud over dengang vores savnet Bacon flashede maveskind) der smider de grimmeste billeder ud af en selv...

jeg vil på det voldsomste opfordre til du tager dig selv i nakken til næste fest (evt. hos dig ) og møder os, for du er ikke grimmere, tykkere, mindre, dummere, kedeligere, anderledes end vi andre....basta!

Du er fin lige der hvor du er...og har du det dårligt med dig selv...så er det indefra du skal begynde.

men jeg kan love dig for du ikke er anderledes end vi andre...

sagde hende med maven der skulle løftes for at man kan se hendes knæer...hæ hæ

Anmeld

7. marts 2010

BK

Loggidut skriver:

hæ hæ...se Trold...der er en af de ting du er gået glip af ved at havde været for bange for at møde dem der har været med til fest!

Nu siger susan hun har en dobbelthage...yes...det har jeg også, og vi er ikke de eneste to der kan prale af den!

nu kan jeg tydeligt huske den fest jeg holdte herhjemme for julipigerne! Der blev altså flashet meget maveskind, kejsersnitsar, og div. og låget på gryden blev lige som løftet lidt ved den lejlighed, for vi har alle vores skavanker...og alle har vi noget vi er kede af. Men en ting kan jeg love dig for...og det er at INGEN (ud over dengang vores savnet Bacon flashede maveskind) der smider de grimmeste billeder ud af en selv...

jeg vil på det voldsomste opfordre til du tager dig selv i nakken til næste fest (evt. hos dig ) og møder os, for du er ikke grimmere, tykkere, mindre, dummere, kedeligere, anderledes end vi andre....basta!

Du er fin lige der hvor du er...og har du det dårligt med dig selv...så er det indefra du skal begynde.

men jeg kan love dig for du ikke er anderledes end vi andre...

sagde hende med maven der skulle løftes for at man kan se hendes knæer...hæ hæ

Ih altså nu begynder jeg næsten at tude  Bliver ihvert fald helt genert på mine egne vegne... Det var meget sødt sagt...

Men jo jeg har da store planer om at den næste fest skal holdes her på lille Als (så jeg håber at i kan komme)...

Og så skal jeg nok arbejde så meget med mig selv at jeg har tabt mig bare lidt...

Anmeld

7. marts 2010

Mikkelmusen

Når jeg læser dit indlæg og så ser billedet, så er det første jeg tænker at jeg er tykkere end dig. Du skal ikke tænke så meget over hvad andre synes om dig. Men du skal derimod gøre noget ved det, hvis du har det skidt med dig selv. Spild ikk tiden på at ha ondt af dig selv, det bliver kun værre. Og kun du kan gøre noget ved det.

Knus fra Christina ( som selv er i en svær fase, hvor jeg ikke er vild med offentlige steder pga mit udseende. Det er også det første jeg skal tage hul på så snart vi er helt på plads i vores nye hjem )

Anmeld

7. marts 2010

Helle30

Når nu du opfordrer til ærlighed, så skal jeg fortælle dig, at både du og din mand har ret. Han ser den kvinde han elsker, og så er han da ret ligeglad med dit bmi. Du ser dét, vi andre også ser eller har set; ekstra graviditetskg. som man bare gerne vil af med uden at det skal være alt for besværligt.

Det bliver besværligt, hvis du betragter kuren/livsstilomlægningen som en straf - som at du skal undvære noget. Sæt dig i stedet ind i, hvad tilsat sukker, hvidt brød og andre hårdt forarbejdede "fødevarer" gør ved din fordøjelse, dit blodsukker, din psyke og evnen til, at hvile ordentligt når du sover. Sæt dig ind i, hvad det gør for dit velbefindende at få bare en lille gåtur i frisk luft hver dag.

I stedet for at føle dig stakkels over den pose sukkermedfarveogsmagmix i fam. str. du IKKE kan kværne som dagligt tilskud, så glæd dig over, at du for samme pris kan få 4 kg. gulerødder eller 2 kg. æbler eller 5 kg. hvidkål eller 1 - 2 ananas eller en vandmelon eller 3 bundter broccoli. Hvis du vælger frugt og grønt, så giver du din krop en sjat på investeringskontoen til glæde for fremtiden. Vælger du sukkermedfarveogsmag, så bidrager du med lidt ekstra hærg til alle de celler i din krop, som ikke er programmeret til at vedligeholde dem selv med cola og stjernemix.

Hele hemmeligheden, tror jeg, ligger netop i at fatte, hvordan man bedst forkæler sin krop og glæde sig over, at man evner at skåne den for alle de ting, der er designet til at dræbe, give grim hud, dårlig energi osv. Samtidig med at man betragter det som en forkælelse at frådse i frugt, grønt og vand henover dagen.

inden for det seneste år har jeg tabt fra 87 kg. til 57. Jeg måler 158 (så man kan altså godt være lavere end dig) Jeg har aldrig elsket slik, men jeg har da kørt meget god mad ned fordi "jeg skulle spise for 2" gennem 2 graviditeter.

Jeg har egentlig ikke brug for at tabe mig mere, og vægten er da også stoppet dér, hvor den bør være - så mon ikke kroppen regulerer sig selv med den rette næring? Men én ting er vægt. Noget andet er, hvordan man har det. Hvor god energi man får ud af det man putter i munden. Svimmelhed, træthed, irritation, søvnbesvær, grim hud + alt muligt andet udløses bl.a. af dårlig ernæring og for lidt aktivitet.

Mit råd er, at lave ændringer i det små og så for guds skyld betragte frugtsalaten til x-faktor som den vildeste kropsluksus fremfor en elendig klods om benet.

- Helle - der er så frelst men alligevel ikke har rygrad nok til at skaffe sig de 8 timers søvn, som skulle være så godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.