Svar mig ærligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

BK

Hvad synes i jeg ligner på dette billede ... Altså rent størrelses mæssigt ved godt påklædningen er for genial , men bort set fra det...

Grunden til at jeg spørger er at manden og jeg ikke er helt enige...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

Lene76

forstår ik helt hva du mener......????

jeg syntes du ser lav ud, også ligner du en der har født 2 børn

Anmeld

6. marts 2010

BK

Lene76 skriver:

forstår ik helt hva du mener......????

jeg syntes du ser lav ud, også ligner du en der har født 2 børn

Jeg synes jeg ligner en lille fed flødebolle der er ved at flække og i øvrigt kan føde hvornår det skal være...

Manden står bare og siger det er ikke så slemt skat...

Men helt ærlig er jeg ikke fed lige på det billede... Eller er det bare mit syn der bedrager mig???

Anmeld

6. marts 2010

Lene76

hehe lidt men tror osse det er måden du står på  men måske i 2. mdr  tror altid man selv ser det værre end det er.......

Anmeld

6. marts 2010

BK

Lene76 skriver:

hehe lidt men tror osse det er måden du står på  men måske i 2. mdr  tror altid man selv ser det værre end det er.......

tak... Synes bare det ser så voldsomt ud, og jo jeg er lav, hende der står foran mig er skyld i at jeg er krympet 6 cm... da jeg blev gravid med Laura var jeg ca 168 cm da jeg blev gravid med Benjamin var jeg kun 161,5 ... Men okay det kan jo være det er dem der har flyttet sig ud på sidebenene

Anmeld

6. marts 2010

Lene76

okey troede kun man voksede når man blev gravid.... har aldrig hørt om nogen der krympede..... vildt nok

syntes sku jeg er lav nok (er osse 168) så måske jeg sku droppe tanken om det 3 barn....... her er det kun barmen der vokser, startede ud før jeg fik Mille med at være en 80c/d og nu efter viktor er jeg 80h... så hva kan det ik ende med.... hehe

Anmeld

7. marts 2010

Lulle25

Du kan regne din bmi ud, så får du svaret http://www.madlog.dk/bmi det er svært at fortælle andre hvordan de ser ud synes jeg for mit ambitionsniveau omkring mit udseende er meget højt, jeg er 164 så har heller ikke højden med mig, jeg træner hver dag (dog ikke fra igår pga byld i halsen) så skal jeg holde pause, men trænede hele ugen trods store smerter i hals og øre. Jeg ville sætte ind hvis jeg var overvægtig uden tvivl.

Kh Louise trænings narkoman

Anmeld

7. marts 2010

Grynt

Klock skriver:

Hvad synes i jeg ligner på dette billede ... Altså rent størrelses mæssigt ved godt påklædningen er for genial , men bort set fra det...

Grunden til at jeg spørger er at manden og jeg ikke er helt enige...

Hej Betina.

Jeg syntes du ser rigtig sød ud og du og din datter hygger jer med at bage boller.

Syntes det er rigtigt svært at fortælle/kritisere andre uden at det kan støde folk. En ting er hvad jeg siger en anden ting er hvordan det bliver opfattet. Mit eneste råd ville være, hvis du er utilfreds med noget må du lave det om.....lettere sagt end gjort, I know. Tag et lille bitte skridt af gangen og smag sejerens rus

Anmeld

7. marts 2010

Loggidut

Jeg synes sgu du ser hyggelig ud!

Langt det vigtigste er at man har det godt inden i...har man det, så har man det også godt uden på..

jeg er fed...og forsøger at klemme mig ned i et par alt for små bukser hver eneste dag...men jeg smiler stadig indvendig, for selv om jeg har en del bøvl med at spænde bukserne...så smiler jeg da alligevel når jeg efter en hård kamp får det gjort!

hmmm, jeg trænger vist også til at tabe mig...Jeg ved jeg kan, men det er kun fordi jeg ved jeg har det godt inden i...

forstår du hvad jeg mener...

blev sgu vist lidt kringlet!

Anmeld

7. marts 2010

BK

Lulle25 skriver:

Du kan regne din bmi ud, så får du svaret http://www.madlog.dk/bmi det er svært at fortælle andre hvordan de ser ud synes jeg for mit ambitionsniveau omkring mit udseende er meget højt, jeg er 164 så har heller ikke højden med mig, jeg træner hver dag (dog ikke fra igår pga byld i halsen) så skal jeg holde pause, men trænede hele ugen trods store smerter i hals og øre. Jeg ville sætte ind hvis jeg var overvægtig uden tvivl.

Kh Louise trænings narkoman

Kan fortælle at min bmi er på den forkerte side at de 30 men den har ikke rundet 35 endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.