Lulle25 skriver:
over min egen læge. Har bare så ondt i min hals og mit ene øre. Var så ved lægen igår som sagde det sædvanlige virus. Slap af og bla bla. I dag var jeg så til lagersalg ved gro og på vejen hjem fik jeg det bare så skidt. Da jeg kom hjem tænkte jeg nu ringer jeg til lægevagten og kom hurtigt for...
Lægen kigger i min hals og siger med det samme du har en kæmpe byld i din hals, det er LIVSTRUENDE, og fik penicillin med det samme dobbelt op og skal så have igen i aften. Jeg skal så se (mærke) om der er bedring i morgen og ellers skal jeg opereres og være væk fra mine unger
.
Er simpelthen så arrig på hende lægen der lige er blevet ansat hos min læge, for lægevagten var i chok over hun ikke havde set den igår, han sagde at den ca må have været ligeså stor igår
. Må ikke være selv og jeg må ikke ligge ned. Han var meget i tvivl om medicinen kunne hjælpe men det var da et forsøg værd. Er så glad for at jeg stolede på min intuission og ikke den amatør læge. Så tænker bare hvad hvis det var min lille baby der ikke kunne fortælle han havde fået det værre, det er noget man kan dø af, pludselig lukker det bare og så er det slut
Skulle lige af med lidt galde, tak fordi du læste med
Kh Louise- ret ondt i halsen og hammer utilfreds
Åh puha Lulle! Jeg lyver ikke når jeg siger at jeg ved nøjagtog hvad du går igennem, jeg har været ude for præcis det samme.
Du får lige min historie. Mandag fik jeg at vide jeg bare havde en virus i halsen og det ville gå over om en uge. Fredag havde jeg det også okay, men lørdag kunne jeg ikke åbne munden overhovedet. Vi kørte til vagtlægen og her konstaterede de så at jeg havde en byld i halsen, de vidste ikke helt hvad de skulle gøre ved den, så de tilkaldte overlægen på øre/næse7hals afdelingen. Da han tilså mig blev han stik tosset, bylden var KÆMPE stor, og han var rasende over at der ikke var sket noget promte. Jeg fik også at vide jeg kunne have været blevet kvælt, jeg blev opereret da jeg havde fastet i nogle timer, og fik i samme omgang fjernet mine mandler så der ikke kom en byld igen.
Jeg bliver helt forurolig når jeg læser din beretning over en så ukompetent læge!! Jeg ville slet ikke tude at gå til den læge igen, og da slet ikke med mine børn.
Håber medicinen virker, og du snart er frisk igen! Rigtig god bedring til dig, håber du lader høre fra dig når du er i bedring.
Knus Nadia