Eiiiii er simpelthen så gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Tynen

Lulle25 skriver:

Ej hvor vildt. Håber simpelthen sådan at hævelsen har fortaget sig bare lidt i morgen for så slipper jeg for at blive opereret. Var du indlagt efter operationen? Knus Louise desperat efter at slippe for op

Jeg tror jeg var indlagt i 2-3 dage efter, men det er jo ved at være en 8 år siden, så det kan være at det foregår på en anden måde i dag?!
Jeg blev indlagt om natten og blev beordret faste med det samme.
Blev opereret 7 timer efter.

Arhmen, jeg glemmer det aldrig (Altså tiden før jeg blev opereret)Jeg havde bare så ondt og havde lidt på fornemmelsen at jeg i forvejen ikke kunne "komme over det selv".
Jeg kom slet ikke på penicillin, så det kan da være de kan nå at fange dit i opløbet, siden de ikke har opereret med det samme?

Jeg havde gået med den i flere uger, for det startede jo bare med at være en "virus" iflg. lægen, så den har rigtig haft tid til at ulme.
Til sidst troede jeg, at jeg var blevet hypokonder, fordi jeg havde så ondt på trods af at det bare var en virus.

Helt seriøst - Så var det en lettelse at blive opereret, så du skal slet ikke frygte selve indgrebet.
Det eneste jeg ville have betænkeligheder med er børnene.
Jeg er ikke så god til at være væk hjemmefra

Kan du mærke en fremgang efter du er kommet på penicillin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Nadi

Lulle25 skriver:

over min egen læge. Har bare så ondt i min hals og mit ene øre. Var så ved lægen igår som sagde det sædvanlige virus. Slap af og bla bla. I dag var jeg så til lagersalg ved gro og på vejen hjem fik jeg det bare så skidt. Da jeg kom hjem tænkte jeg nu ringer jeg til lægevagten og kom hurtigt for...

Lægen kigger i min hals og siger med det samme du har en kæmpe byld i din hals, det er LIVSTRUENDE, og fik penicillin med det samme dobbelt op og skal så have igen i aften. Jeg skal så se (mærke) om der er bedring i morgen og ellers skal jeg opereres og være væk fra mine unger.

Er simpelthen så arrig på hende lægen der lige er blevet ansat hos min læge, for lægevagten var i chok over hun ikke havde set den  igår, han sagde at den ca må have været ligeså stor igår. Må ikke være selv og jeg må ikke ligge ned. Han var meget i tvivl om medicinen kunne hjælpe men det var da et forsøg værd. Er så glad for at jeg stolede på min intuission og ikke den amatør læge. Så tænker bare hvad hvis det var min lille baby der ikke kunne fortælle han havde fået det værre, det er noget man kan dø af, pludselig lukker det bare og så er det slut

Skulle lige af med lidt galde, tak fordi du læste med

Kh Louise- ret ondt i halsen og hammer utilfreds

Åh puha Lulle! Jeg lyver ikke når jeg siger at jeg ved nøjagtog hvad du går igennem, jeg har været ude for præcis det samme.

Du får lige min historie. Mandag fik jeg at vide jeg bare havde en virus i halsen og det ville gå over om en uge. Fredag havde jeg det også okay, men lørdag kunne jeg ikke åbne munden overhovedet. Vi kørte til vagtlægen og her konstaterede de så at jeg havde en byld i halsen, de vidste ikke helt hvad de skulle gøre ved den, så de tilkaldte overlægen på øre/næse7hals afdelingen. Da han tilså mig blev han stik tosset, bylden var KÆMPE stor, og han var rasende over at der ikke var sket noget promte. Jeg fik også at vide jeg kunne have været blevet kvælt, jeg blev opereret da jeg havde fastet i nogle timer, og fik i samme omgang fjernet mine mandler så der ikke kom en byld igen.

Jeg bliver helt forurolig når jeg læser din beretning over en så ukompetent læge!! Jeg ville slet ikke tude at gå til den læge igen, og da slet ikke med mine børn.

Håber medicinen virker, og du snart er frisk igen! Rigtig god bedring til dig, håber du lader høre fra dig når du er i bedring.

Knus Nadia

Anmeld

7. marts 2010

Loggidut

jammen...

hold da helt op...

jeg er da måløs...ringer du ikke op til din læge og kommer af med din galde...

de må da kunne garantere at du aldrig kommer ind til hende igen...

Anmeld

7. marts 2010

Tynen

Nadi skriver:

Åh puha Lulle! Jeg lyver ikke når jeg siger at jeg ved nøjagtog hvad du går igennem, jeg har været ude for præcis det samme.

Du får lige min historie. Mandag fik jeg at vide jeg bare havde en virus i halsen og det ville gå over om en uge. Fredag havde jeg det også okay, men lørdag kunne jeg ikke åbne munden overhovedet. Vi kørte til vagtlægen og her konstaterede de så at jeg havde en byld i halsen, de vidste ikke helt hvad de skulle gøre ved den, så de tilkaldte overlægen på øre/næse7hals afdelingen. Da han tilså mig blev han stik tosset, bylden var KÆMPE stor, og han var rasende over at der ikke var sket noget promte. Jeg fik også at vide jeg kunne have været blevet kvælt, jeg blev opereret da jeg havde fastet i nogle timer, og fik i samme omgang fjernet mine mandler så der ikke kom en byld igen.

Jeg bliver helt forurolig når jeg læser din beretning over en så ukompetent læge!! Jeg ville slet ikke tude at gå til den læge igen, og da slet ikke med mine børn.

Håber medicinen virker, og du snart er frisk igen! Rigtig god bedring til dig, håber du lader høre fra dig når du er i bedring.

Knus Nadia

Jeg synes simpelthen at det er skræmmende at det nærmest er et spørgsmål om timer før man bliver kvalt i skidtet.

Louise: Fik du egentlig af vide at du ikke må drikke varme drikke?
Ej, jeg ved ikke om det også er blevet lavet om, men jeg fik dengang at vide at det kunne forværre det hele.
- Så var det jo ikke særlig fedt at vagtlægen lige havde bedt mig om at bælle så meget te som jeg kunne

Anmeld

8. marts 2010

Lulle25

Tynen skriver:

Jeg tror jeg var indlagt i 2-3 dage efter, men det er jo ved at være en 8 år siden, så det kan være at det foregår på en anden måde i dag?!
Jeg blev indlagt om natten og blev beordret faste med det samme.
Blev opereret 7 timer efter.

Arhmen, jeg glemmer det aldrig (Altså tiden før jeg blev opereret)Jeg havde bare så ondt og havde lidt på fornemmelsen at jeg i forvejen ikke kunne "komme over det selv".
Jeg kom slet ikke på penicillin, så det kan da være de kan nå at fange dit i opløbet, siden de ikke har opereret med det samme?

Jeg havde gået med den i flere uger, for det startede jo bare med at være en "virus" iflg. lægen, så den har rigtig haft tid til at ulme.
Til sidst troede jeg, at jeg var blevet hypokonder, fordi jeg havde så ondt på trods af at det bare var en virus.

Helt seriøst - Så var det en lettelse at blive opereret, så du skal slet ikke frygte selve indgrebet.
Det eneste jeg ville have betænkeligheder med er børnene.
Jeg er ikke så god til at være væk hjemmefra

Kan du mærke en fremgang efter du er kommet på penicillin?

Lyder berolignende mht operationen og sikke da en omgang du har været igennem. Jeg fik og vide jeg havde en stor byld i halsen der var livstruende, altså dvs hvis den blev større kunne den jo lukke sammen så jeg ikke kunne få luft, må ikke være selv og måtte ikke ligge ned og sove, skulle sidde op. Jeg har haft ondt siden onsdag og tog til lægen fredag, hvor de sagde virus. Lørdag fik jeg feber så ringede og løj for lægevagten om at min læge sagde jeg skulle tjekkes hvis der kom feber og godt jeg lyttede til min krops signaler ellers ville den jo bare udvikle sig. Fik 1600 mg penicillin ved lægevagten og 1600 mg til aftenen også og skulle så have nogen til at hente resten på apoteket, og så har jeg kommunikeret med dem i løbet af weekenden og min læge vil så se mig her kl 11.15. Men umiddelbart tror jeg den er ved at mindske sig lidt, men kan ikke forstå jeg bliver ved med at have så voldsomme smerter. For det ikke skal være løgn har Palle 39,3 i feber, så det går sgu godt herhjemme

Kh Louise

Anmeld

8. marts 2010

Lulle25

Nadi skriver:

Knus Nadia

Ej det lyder også vildt, de læger er fandme for meget. Hende lægen havde 2. arbejds dag ved min læge og har så sagt til ham i morges at vagtlægen blev sur for det kunne ikke passe den kunne blive så stor i løbet af et døgn. Så vi har aftalt jeg ikke kommer ind til hende en anden gang. Måske har ham lægevagten tænkt at den har været på nippen og han ville give penicillinen en chance for at virke for han sagde at det måtte ikke blive værre så skulle jeg opereres i vejle med det samme.

Det er så forfærdeligt at de kan tage så grueligt fejl, tænk hvis det havde været en af ungerne

Knus

Anmeld

8. marts 2010

Lulle25

Loggidut skriver:

jammen...

hold da helt op...

jeg er da måløs...ringer du ikke op til din læge og kommer af med din galde...

de må da kunne garantere at du aldrig kommer ind til hende igen...

Det kan du tro jeg gjorde, han holdte selvfølgelig hånden over hende,men vi aftalte så jeg ikke skulle ind til hende en anden gang.

kh Louise

Anmeld

8. marts 2010

Lulle25

Så har vi begge været ved lægen. Jeg fik dobbelt op på penicillin 3 gange dagligt så 1600 mg 3 gange dagligt skal jeg tage hvis det ikke hjælper skal jeg opereres i morgen, men synes allerede det har hjulpet lidt. Palle har også været ved lægen og han har så fået lungebetændelse, typisk, så hvem tror i der har passet hvem i dag.......???????

Selvfølgelig har jeg tonset rundt og passet ham op og ordnet hus hjem og børn og aftensmad til dem, trods smerter og lægens pegefinger om jeg ikke måtte få pulsen op. Nu vil jeg om lidt gå til køjs så jeg kan få sovet (siddende).

Knus

Anmeld

8. marts 2010

Millebasse

Lulle25 skriver:

Så har vi begge været ved lægen. Jeg fik dobbelt op på penicillin 3 gange dagligt så 1600 mg 3 gange dagligt skal jeg tage hvis det ikke hjælper skal jeg opereres i morgen, men synes allerede det har hjulpet lidt. Palle har også været ved lægen og han har så fået lungebetændelse, typisk, så hvem tror i der har passet hvem i dag.......???????

Selvfølgelig har jeg tonset rundt og passet ham op og ordnet hus hjem og børn og aftensmad til dem, trods smerter og lægens pegefinger om jeg ikke måtte få pulsen op. Nu vil jeg om lidt gå til køjs så jeg kan få sovet (siddende).

Knus

Puha, sikke en omgang!

Krydser fingre for at pencillinen virker, så du slipper for en operation

Ej, søde.. Husk da lige at passe på dig selv! Har i ikke nogle som kan underholde ungerne lidt om eftermiddagen?? Og så må manden da lige op af sofaen selvom han også er syg!

til dig og god bedring.

Anmeld

8. marts 2010

Tynen

Lulle25 skriver:

Knus

Mænd!

Håber at du får lidt ro her til aften/nat, så din krop har energi til at bekæmpe den byld!
- Men hvor er det dog typisk at det hele ramler samtidigt.
Det skulle ikke undre mig at du så skal opereres, nu her midt i at din mand er ramt af den dødelige mandeinfluenza der faktisk lammer dem fra alt fysisk arbejde

Ej, jeg håber at det hele ser bedre ud i morgen!
God bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.