Eiiiii er simpelthen så gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.840 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

Lulle25

over min egen læge. Har bare så ondt i min hals og mit ene øre. Var så ved lægen igår som sagde det sædvanlige virus. Slap af og bla bla. I dag var jeg så til lagersalg ved gro og på vejen hjem fik jeg det bare så skidt. Da jeg kom hjem tænkte jeg nu ringer jeg til lægevagten og kom hurtigt for...

Lægen kigger i min hals og siger med det samme du har en kæmpe byld i din hals, det er LIVSTRUENDE, og fik penicillin med det samme dobbelt op og skal så have igen i aften. Jeg skal så se (mærke) om der er bedring i morgen og ellers skal jeg opereres og være væk fra mine unger.

Er simpelthen så arrig på hende lægen der lige er blevet ansat hos min læge, for lægevagten var i chok over hun ikke havde set den  igår, han sagde at den ca må have været ligeså stor igår. Må ikke være selv og jeg må ikke ligge ned. Han var meget i tvivl om medicinen kunne hjælpe men det var da et forsøg værd. Er så glad for at jeg stolede på min intuission og ikke den amatør læge. Så tænker bare hvad hvis det var min lille baby der ikke kunne fortælle han havde fået det værre, det er noget man kan dø af, pludselig lukker det bare og så er det slut

Skulle lige af med lidt galde, tak fordi du læste med

Kh Louise- ret ondt i halsen og hammer utilfreds

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

sbs78

Ej for f..... da Louise. Det var sgu da godt at du tog til vagtlægen. Vil du ikke klage over det skvat til læge??

Håber virkeligt at penicillin virker XXXXX

Mange knus her fra

Anmeld

6. marts 2010

Lulle25

sbs78 skriver:

Ej for f..... da Louise. Det var sgu da godt at du tog til vagtlægen. Vil du ikke klage over det skvat til læge??

Håber virkeligt at penicillin virker XXXXX

Mange knus her fra

Tak  jo jeg vil da ringe og fortælle at det gør mig utryg at komme ved en læge der ikke kan se noget der er så farligt. Er jo ikke ligefrem den der har let ved at ligge ell sidde stille, så jeg var da nede og træne igår selvom jeg havde hammer ondt ude og handle, hente unger og alt det andet. Og i dag har jeg været til lagersalg selvom det gør hammer ondt, men altså troede jo bare det var en virus, men forværre jo bare situationen ved at være igang. så ham vagtlægen var da sur over sådan noget sjusk som han sagde.

kh Louise

Anmeld

6. marts 2010

Muffinmus

øv da også..hader dårlige oplevelser med læger..det er jo for filan dem der i sidste ende skal redde ovres livhvis det er..eller sørge for det aldrig når så vidt.

Anmeld

6. marts 2010

Susan1978

ei fy for den....

rigtig god bedring, håber penicilien hjælper.

Anmeld

6. marts 2010

Lene76

ej tror snart de læger rundt omkring ska til at ta sig sammen......

rigtig go bedring, håber bylden er mindre imorgen.

Lene

Anmeld

6. marts 2010

BK

Puha sikke en grim oplevelse god bedring....

Anmeld

7. marts 2010

Lulle25

Tak for det piger. Jeg er ikke i bedring i forhold til hævelsen, men feberen er aftaget. Jeg har fået lov og  til at se det an til i morgen, fordi en byld skal have tid til og aftage så krydser bare fingre for det går bedre i løbet af natten

knus

Anmeld

7. marts 2010

Tynen

Arh, for fanden, Louise!
Hvor har jeg ondt af dig. Det gør simpelthen så skingrende ondt og man kan bare næsten ikke holde ud at være nogen steder - Heller ikke liggende.

Har selv været ude for det samme - Bare ved vagtlægen der sagde at jeg havde kyssesyge.
Om natten kunne jeg så bare pludselig ikke trække vejret og røg ind på sygehuset igen, hvor de fandt ud af at jeg havde en byld i halsen der var ved at lukke det hele til, så jeg skulle lige opereres.

God bedring til dig! Håber at du snart kommer den til livs!

Anmeld

7. marts 2010

Lulle25

Tynen skriver:

Arh, for fanden, Louise!
Hvor har jeg ondt af dig. Det gør simpelthen så skingrende ondt og man kan bare næsten ikke holde ud at være nogen steder - Heller ikke liggende.

Har selv været ude for det samme - Bare ved vagtlægen der sagde at jeg havde kyssesyge.
Om natten kunne jeg så bare pludselig ikke trække vejret og røg ind på sygehuset igen, hvor de fandt ud af at jeg havde en byld i halsen der var ved at lukke det hele til, så jeg skulle lige opereres.

God bedring til dig! Håber at du snart kommer den til livs!

Ej hvor vildt. Håber simpelthen sådan at hævelsen har fortaget sig bare lidt i morgen for så slipper jeg for at blive opereret. Var du indlagt efter operationen? Knus Louise desperat efter at slippe for op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.