født i uge 36+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Tina2

Vores nabo's dreng er født i uge 37 og vejede 3500 g og min veninde fødte sin datter i uge 33 og hun var også fin og stor- vejede 2700 g:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Loggidut

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Nu skal vi jo til samtale på sygehuset den dag jeg er 36+2 uger henne omkring igansættelse. Og bliver der sagt god for det der så vil det højst sandsynligt blive sat i gang samme dag eller dagen efter (om tirsdagen) Derfor spørger jeg nu....

Nogen herinde der har født 36+? Hvor stor var jeres baby der, både længde og vægt?

Tif er født i uge 36, hun var en fin pige på mellem 46 og 48 cm (vi har to forskellige mål på hende. og så vejede hun 2535 G

Hun var helt fin dejlig og lækker baby, med det længeste lange sorte hår man kan drømme om.

Men min vægt kan du ikke helt regne, for min moderkage fungerede altså ikke helt optimalt...

men lad være med at have de store bekymringer omkring det, for de gør ikke noget som de ikke kan stå inde for.

Hvorfor skal du sættes i gang?

og held og lykke med det...

Anmeld

7. marts 2010

Loggidut

og nå ja...som FORÅR skirver...

så fik vi 10 dage på sygehuset oven i hatten, for lige at se alt var som det skulle være...

men hun var helt fin, og færdig, og manglede kun vægten, og et par CM.

Anmeld

9. marts 2010

LouiseNielsen

Loggidut skriver:

Tif er født i uge 36, hun var en fin pige på mellem 46 og 48 cm (vi har to forskellige mål på hende. og så vejede hun 2535 G

Hun var helt fin dejlig og lækker baby, med det længeste lange sorte hår man kan drømme om.

Men min vægt kan du ikke helt regne, for min moderkage fungerede altså ikke helt optimalt...

men lad være med at have de store bekymringer omkring det, for de gør ikke noget som de ikke kan stå inde for.

Hvorfor skal du sættes i gang?

og held og lykke med det...

Hejsa

Jeg skal sættes i gang pga en meget slem bækkenløsning.... Jeg er rigtig meget plaget af det fysisk, og desværre er det også begyndt at gå ud over psyken i forhold til at der er så mange ting jeg må sige fra til overfor min søn, og det er rigtig hårdt.... Men de dage hvor det er værst kan jeg ikke engang løfte mine ben over et dørtrin, når ikke på wc, så tisser i bukserne osv osv.... Så ja mandag skal jeg til samtale på sygehuset, da min egen læge mener jeg helt klart skal sættes i gang, og jo før jo beder, men skal være 36+ før man må sætte det igang...

Anmeld

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Nu skal vi jo til samtale på sygehuset den dag jeg er 36+2 uger henne omkring igansættelse. Og bliver der sagt god for det der så vil det højst sandsynligt blive sat i gang samme dag eller dagen efter (om tirsdagen) Derfor spørger jeg nu....

Nogen herinde der har født 36+? Hvor stor var jeres baby der, både længde og vægt?

jeg var i uge 37+ da vi fik PKS, Nikoline vejede 4250 gram og var 53 cm.... tææææææææææænk hvis jeg var gået tiden ud

Anmeld

9. marts 2010

karina1980

min den store er født 36+6 og vejede 3384 og var 51 cm,

Anmeld

9. marts 2010

Corn

Min førstfødte blev født 36+0 og udover lidt gulsot (som mange får) havde han ikke nogen problemer. Han fik lidt tid i varmekasse, fordi han ikke havde så høj temperatur, og jeg ikke kunne holde ham varm, men der lå han max en halv time...

Han vejede 3250 gram og var 49 cm lang, så slet ikke lille.

Hans eneste "ting" har været lidt berørings-besvær. Fx har han ikke kunnet nyde massage og brusebade.

Først nu har vi "vænnet" ham til at blive aet på ryg, arme og ben

Ellers kan man sige at han har haft travlt, gik som 9 mdr, snakkede tidligt osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.