Iza elsker majs, men de kommer jo hele ud igen - nogen, der ved om de så overhovedet har gavn af dem ernæringsmæssigt eller om det bare er som at putte en 2-krone gennem en sok med hul i?
Og så må jeg altså lige ynke lidt og høre om andre har oplevet/oplever det samme. Iza er nu 10,5 måneder ca. og har de sidste 14 dage bare været SÅ pylret. Hun har længe sovet godt om natten uden at vågne, men nu skal jeg love for der er gang i den. Hun skriger - virkelig skriger! højt og kan ikke trøstes ca. 2 timer hver nat. Op til skrigeturen vågner hun ca. hver time og skal puttes på ny, men kan dog trøstes og falder i søvn igen. I nat måtte jeg slå gæstesengen ud på hendes værelse og sove med hende i armene hele natten, for vi bare så trætte af dette natteroderi alle sammen. Her sover hun jo trygt og godt, mens jeg bare ikke kan sove...men jeg får da hvilet. Kan det virkelig være seperationsangst så voldsomt? Eller hvad filan er det dog og hvor længe skal det vare? Hun er ok glad - dog svinger humøret en del, men griner og virker tilpas om dagen.
/Pyhhhhh
En meget træt Jeanette
Anmeld