Hjælp!!!! mangler instruks i brug af gonal-f...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

ønskebørn74

Pia skriver:

Du har vel ikke et akut nummer du kan ringe til??
Har du ikke fået afvide hvor mange enheder du skal have??

Prøv evt og ringe til vagtlægen og hør om de kan slå dig op..
Ved ikke om de kan gå ind på dine oplysninger og se hva lægen ar ordineret..

For vil sige at selve penne er let nok og bruge, men du skal jo vide enhederne..

Jeg skal have 75 ie om dagen... Er det det jeg skal indstille hver dag 75 og så 75 igen  el. skal jeg dagen derpå indstille til 150 ie og så 225 osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Pia

ønskebarn74 skriver:

Kender enhederne.. 75... er det samme måde pennen skal indstilles hver dag??? skal have 75 ie om dagen hver dag...

kan du evt tage et billede af penne og ligge ind? såkan vi nok bedre svare dig..

Men lige umiddelbart vil jeg sige ja du skal indstille den til de 75 enheder hver dag..

Anmeld

5. marts 2010

Faith

ønskebarn74 skriver:

Kender enhederne.. 75... er det samme måde pennen skal indstilles hver dag??? skal have 75 ie om dagen hver dag...

Hvis det er den samme slags pen som jeg brugte i sin tid, så behøver du kun stille pilen på 75 enheder en enkelt gang, og når du så skal "lade" pennen, skal du hive ud i bagenden af pennen.... Så er den ladt og klar til brug.

Du kan evt. prøve at lade pennen og så trykke på enden ind over vasken.... Kommer der noget ud, så er den ladt korrekt.

Det er virkelig svært at forklare på skrift.

Anmeld

5. marts 2010

ønskebørn74

5. marts 2010

ønskebørn74

Tak alle sammen, så tror jeg jeg er med... Godt bevis på at hastværk er lastværk...

Anmeld

5. marts 2010

oo

du har vist fået svar kan jeg se, men ellers skulle der være åbent på telefonen hos OUH's fertilitetsklinik imorgen

Anmeld

5. marts 2010

Faith

ønskebarn74 skriver:

Tak alle sammen, så tror jeg jeg er med... Godt bevis på at hastværk er lastværk...

Håber du har fået den info du havde brug for....

Held og lykke med projektet

Anmeld

5. marts 2010

ønskebørn74

smillaluna skriver:

Håber du har fået den info du havde brug for....

Held og lykke med projektet

1000 tak søde!!!

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.