Hjælp!!!! mangler instruks i brug af gonal-f...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.163 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

ønskebørn74

Jeg skal imorgen igang med gonal-f. Jeg aner bare ikke hvordan... Pennen er anderledes end sidst... Hvordan indstiller jeg dosis????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

MM1987

Hej...

Øhh, jeg har prøvet det en del gange, men tror det er lidt svært at hjælpe dig her...

Hmm, jeg fik kæresten til at læse hele instruktionen igennem, mens jeg så gjorde hvad der stod, for det er lidt indviklet...

Anmeld

5. marts 2010

Faith

ønskebarn74 skriver:

Jeg skal imorgen igang med gonal-f. Jeg aner bare ikke hvordan... Pennen er anderledes end sidst... Hvordan indstiller jeg dosis????

Er det en forfyldt pen?? Hvis det er så står der nogle tal på pennen. Du skal dreje på pennen den til pilen står på det antal enheder du skal have. Det er lidt svært at forklare, ville ønske jeg ku vise dig det...

Har de virkelig ikke givet dig grundig info omkring det?? Det synes jeg da er ret dårligt. Det er da vigtigt at vide hvordan man håndterer den.

Anmeld

5. marts 2010

ønskebørn74

Vi har været i behandling før... Så jeg var enig med sygeplejersken at jeg godt kunne huske det... Men pennen er ikke den samme som dengang....

Anmeld

5. marts 2010

ønskebørn74

smillaluna skriver:

Er det en forfyldt pen?? Hvis det er så står der nogle tal på pennen. Du skal dreje på pennen den til pilen står på det antal enheder du skal have. Det er lidt svært at forklare, ville ønske jeg ku vise dig det...

Har de virkelig ikke givet dig grundig info omkring det?? Det synes jeg da er ret dårligt. Det er da vigtigt at vide hvordan man håndterer den.

Ja den er forfyldt..

Anmeld

5. marts 2010

Faith

ønskebarn74 skriver:

Vi har været i behandling før... Så jeg var enig med sygeplejersken at jeg godt kunne huske det... Men pennen er ikke den samme som dengang....

Nå ok.... Det kan jeg da godt se er lidt problematisk.

Ved ikke helt hvordan jeg skal hjælpe dig.... Kunne du evt. ringe til fertilitetsklinikken i morgen? De må da kunne hjælpe dig.

Anmeld

5. marts 2010

ønskebørn74

Pissssss at det er weekend... Hvad f... skal jeg gøre???

Anmeld

5. marts 2010

ønskebørn74

smillaluna skriver:

Nå ok.... Det kan jeg da godt se er lidt problematisk.

Ved ikke helt hvordan jeg skal hjælpe dig.... Kunne du evt. ringe til fertilitetsklinikken i morgen? De må da kunne hjælpe dig.

Det er i det offentlige.. der er lukket..

Anmeld

5. marts 2010

Pia

Du har vel ikke et akut nummer du kan ringe til??
Har du ikke fået afvide hvor mange enheder du skal have??

Prøv evt og ringe til vagtlægen og hør om de kan slå dig op..
Ved ikke om de kan gå ind på dine oplysninger og se hva lægen ar ordineret..

For vil sige at selve penne er let nok og bruge, men du skal jo vide enhederne..

Anmeld

5. marts 2010

ønskebørn74

Pia skriver:

Du har vel ikke et akut nummer du kan ringe til??
Har du ikke fået afvide hvor mange enheder du skal have??

Prøv evt og ringe til vagtlægen og hør om de kan slå dig op..
Ved ikke om de kan gå ind på dine oplysninger og se hva lægen ar ordineret..

For vil sige at selve penne er let nok og bruge, men du skal jo vide enhederne..

Kender enhederne.. 75... er det samme måde pennen skal indstilles hver dag??? skal have 75 ie om dagen hver dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.