Dating på nettet har hjulpet mange. Men vigtigt er at man beholder en social forbindelse. Og det er ikke altid nemt, hvis man ikke have en der kan hjælpe med børn, mens man møder veninderne ude i byen... Men meget tit sker, at der er en der tager nogle andre venner med. Eller man skal lige hilse på nogle inden man går videre. Eller man bliver inviteret til middagen hos nogle, eller hvad ved jeg. Man skal være åbnet for nye mennesker og se, hvem du kan møde. Og så er der også noget med interesser og kurser og så nogle ting. Og jeg kender en i vores opgang (eller bedre sagt, hos min mor) som havde været single i lang tid og besluttede, at hun ville ud at rejse og oplevet verden, selv om hun var alene (før ville hun ikke rigtigt rejse alene) Men så rejste hun lidt og en gang skulle hun tage bussen sammen med nogle andre for at se nogle smukke bjerge eller et eller andet. Og så kom til at sidde samme med en (som rejste sammen med et par gode venner) og de snakkede og snakkede. Og du kan gætte slutning, ikke?
Ja, de har været sammen siden den. Så man finder en kæreste i de meste uventede stedder og situationer, tror jeg...
Anmeld