Hvor finder i mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.681 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Anonym trådstarter

Hej, jeg er lige anonym denne gang, da mit forhold ikke helt er gået over endnu. Jeg går bare lige pt og venter på at han tager sig sammen og knuser mit hjerte. Nu tænker jeg så, singel igen lige om lidt.... Hvor finder man en mand? Det er mange år siden jeg forlod min ex-mand, og min "nuværende" kæreste kendte jeg i forvejen, så jeg har ikke været på markedet. Hvor leder man?? Hvilke datingsider bruger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

tb

Anonym skriver:

Hej, jeg er lige anonym denne gang, da mit forhold ikke helt er gået over endnu. Jeg går bare lige pt og venter på at han tager sig sammen og knuser mit hjerte. Nu tænker jeg så, singel igen lige om lidt.... Hvor finder man en mand? Det er mange år siden jeg forlod min ex-mand, og min "nuværende" kæreste kendte jeg i forvejen, så jeg har ikke været på markedet. Hvor leder man?? Hvilke datingsider bruger I?

jeg fandt min på nettet  noget der i sin tid hed jubii chat.. det eksisterer vist ikke mere.. faldt over ham ren tilfældigt, ledte ikke efter nogen.. det er vist meget normalt den dag i dag at møde én på nettet  

tina

Anmeld

5. marts 2010

Honningblomst

Nette fungerer ikke for mig...jeg synes det er virkelig overfladisk og at der skal bruges for meget tid på at sortere og hvad hvis man så sorterer netop ham væk pga et eller andet latterligt.

Jeg tror på mødet på tankstationen, i svømmehallen, i forbindelse med ens børns socialeliv, på arbejdet, til en koncert osv osv osv.

Netdating er bare ikke mig...jeg ved når jeg møder en person om der er en gnist og tiltrækning, er der ingen tiltrækning, så er der ikke grundlag for andet end venskab. Og jeg gider ikke bruge en masse tid på breve, når et møde hvor som helst kan være starten..

Udover det, så tog det mig et par år eller mere at have lyst til alt det igen...skulle lige finde mig sammen med mig og nyde det og jeg må sige jeg stadig nyder det, der skal ingen mand inden for mine døre..

Knus Eva

Anmeld

5. marts 2010

LinLin

Jeg mødte min kæreste på match.com

Anmeld

5. marts 2010

LauraLW

Mor til David skriver:

Jeg mødte min kæreste på match.com

samme her.

Synes det var rart at sidde der hjemme og i eget tempo lære folk at kende på det niveau man havde lyst til.

Anmeld

5. marts 2010

lollandpigen

Hejsa...

Ja men jeg havde haft min profil på dating.dk i flere måneder og havd eikke rigtigt mødtes med nogle jeg mente kunne være rigtigt seriøse kæreste og pludselig skrev en total sød og flot fyr og som en drøm boede han i sammen by som mig.... Nu skal det siges jeg bor på Lolland i en mega lille by så var jo ret heldigt.... Efter nogle beskeder fandt vi faktisk ud af der kun var 2 huse imellem os..... Lidt sjovt... Nu er det 1 1/2 år sidne og vi er stadig kærester og venter baby til sommer. Jeg føler virkelig jeg har fundet the only one..... så jeg kan kun anbefale Dating.dk....

Held og lykke med din videre jagt....

Knus

Anmeld

5. marts 2010

XXSS

Jeg mødte min mand helt tilfældigt på BP (beatiful people), en side som jeg ikke kunne døje, da jeg følte at folk var overlegne og snoppede. Man skulle stemmes ind det var helt specielt!  Men der fandt jeg alligevel min mand, han havde nok de samme "forventninger" som mig eller mangel på samme. Så jeg flyttede fra århus til københavn 5 måneder efter jeg mødte ham. Nu venter vi nummer to og han er en helt nede på jorden fyr! En fyr jeg aldrig ville have kigget efter før i tiden . Håber det kan bruges og at du ikke bliver for såret.

Knus tanja 20+0

Anmeld

5. marts 2010

mor2piger

tb skriver:

jeg fandt min på nettet  noget der i sin tid hed jubii chat.. det eksisterer vist ikke mere.. faldt over ham ren tilfældigt, ledte ikke efter nogen.. det er vist meget normalt den dag i dag at møde én på nettet  

tina

lige præcis samme sted mødte jeg min nuværende mand for 5 år siden

Anmeld

5. marts 2010

4kløver

Jeg mødte min i brugsen i kø 1 Men så skal de lige siges at vi havde snakkede et par gange. Men denne gang syndes han lige at min klapvogn skulle smøres og siger det til mig og hvor jeg svare at det kunne han bare komme og gøre og det er snart 10år siden

Så Manden kan man finde over alt det kan bare tag tid

Anmeld

5. marts 2010

Skouboe

Jeg snublede over min mand på dating.dk for.. hmm... snart 10 år siden - er det virkelige så længe siden???! Utroligt...

Jeg tror så dog at jeg lige ville give mig selv lidt tid til at komme mig over hma, du har nu, inden du kaster dig ud i at finde den næste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.