BINGO!
det der...det kunne være mit indlæg!
men det er det ikke! fandens også, du skriver det som jeg engang forsøgte at forklare i et andet indlæg om mødregrupper...jeg har droppet min, af samme årsag...underligt nok havde jeg en forfærdelig følelse når tanken strejfede mig at det en dag blev min tur til at have besøg...jeg ville jo ikke kunne gøre andet end at gøre rent...igen og igen...og her i hytten, ja der siger det ihvertfald ikke så lidt!
da så vi skulle holde den berømte/berygtet sloggifest, ja sjovt nok, der sagde jeg direkte til folk (ved ikke lige hvor lang tid du har været her) at de måtte tage lortet som det var, for jeg gad ikke bruge alt min tid på rengøring...og den åd de fjorten folk som var her...om de vil komme tilbage er så deres problem...men ligeglad var jeg.
hvor jeg vil hen med det her...jeg vil blot forklare at dem her inde, det er den mødregruppe jeg kan bruge til noget, dem jeg stoler på, og dem jeg holder af.
Her finder jeg altid hjælp, opbakning, og et smil.
Er der behov for at sige sin mening kan man gøre det her, og gider jeg ikke se/snakke med de her folk, så har jeg et kryds oppe i hjørnet...
jeg elsker den her mødregruppe, ingen tvivl om det, og måtte droppe ud af den jeg havde IRL. For jeg kunne ikke forholde mig til deres snak.
At de har et problem med dine katte??? Synd...men kun for dem, så må de lade være med at komme, og vasker du ikke fingre når du har skiftet dit barn...ja hvad så, det er vel din næse fingrene havner i (ment som en joke)
hvis det er svært at sige til dem, så gør som mig (jeg er lusket, ved det godt)
jeg svarede nej tak, med undskyldninger mange gange, og til sidst lod jeg være med at tage min telefon, jeg gled ganske langsomt ud...for jeg orkede ikke at forklare 5 mennesker at jeg ikke kunne forholde mig til dem.
Brug den mødregruppe du kan (håber det er den her) og nyd livet...din barsel er for kort til det andet pjat!
Anmeld