(oktober) Bare en lillle hilsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Halbschön

Hejsa..

Så kan jeg da også være med, selvom det er længe siden I sidst har skrevet i tråden

Jeg fødte lille Nicolai d. 17/10, så han blir 6mdr på lørdag.. Ja, det er slet ikke til at fatte, at det allerede er 6mdr siden at han kom til verden... Jeg synes der sker rigtig meget i hans udvikling lige nu... I løbet af de sidste 14 dage ca., har han fået 2 tænder, han er begyndt på 6mdrs maden, og spiser nu små rugbrødshapsere og drikker sødmælk... Oveni det har vi taget det helt store skridt og han er gået direkte fra at sove i vores seng imellem os til han egen seng på eget værelse.. Og det går bare så nemt.. Vi ligger ham ind kl 19 og kort efter sover han.. Vågner kl 4 for at vil spise, og så sover han til omkring kl 8 igen..

Jeg synes også at han er begyndt at få rigtig meget personlighed - oplever I andre også det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Brams

Tillykke med ham, ja tiden går bare alt for hurtigt

Hvor er det dejligt at høre at alt går nemt, både med at sove på eget værelse og med maden, det er så dejligt at man ikke skal kæmpe med det.

Her er Lærke også kommet fra vuggen ved siden af mig, ind på hendes eget værelse og i en tremmeseng, og det gik bare fint allerede fra første dag (selv om jeg savnede hende helt vildt og vågnede flere gange om natten ). Hun får bryst en gang om natten og sover mellem 10 og 12 timer, så det klager vi bestemt ikke over.

I påsken er vi så begyndt med kaftoffelmos med gulerøder og efter et par dage er hun nu begyndt selv at åbne munden når skeen kommer, så det er super dejligt.

Det helt store herhjemme er dog, at hun nu sidder selv og leger på gulvet , da det skete første gang synes jeg virkelig at nu var hun blevet stor alt for tidligt hi hi.

Og jo jeg synes også, at nu kan man begynde at ane en personlighed, det er bare helt skønt!

Anmeld

2. maj 2010

Halbschön

Ja, der sker så meget og de bliver alt for hurtigt store.. Synes især jeg ligge mærke til det efter at jeg startede igen efter barsel for to måneder siden... Det er super hårdt at man ikke ser ham i dagtimerne, og det er som om at han kan noget nyt hver eftermiddag, når han kommer hjem igen. .

Årh ja, sidde selv.. Nicolai kan vist ikke helt blive enig med sig selv om, om han vil sidde eller ej... Nogle dage sidder han helt selv, andre dage vipper han fra side til side.. Til gengæld gør han rigtig mange antræk til at kravle, og har lært at møve sig frem ved at sætte numsen i vejret og sparke fra

Anmeld

2. maj 2010

Brams

Uha jeg frygter også helt vildt at starte på arbejde igen og ikke have al den tid sammen med hende, det bliver rigtig svært ...... Godt der er lidt tid til endnu  - starter først i midten af september.

Lige nu nyder vi at have Lærke med ude i haven i barnevognen, det er simpelthen SÅ hyggeligt at vi alle 3 kan være ude sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.