(oktober) Bare en lillle hilsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Brams

Hej!!!

Ja som overskriften siger, bare en lille hilsen, det er så længe siden der har været lidt tid til at skrive herinde.

Jeg blev mor for første gang 24.10.09 til en dejlig lille datter, Lærke, og tiden er bare fløjet afsted, nu er hun allerede 4½ måned. Det går rigtig godt, synes vi har fundet en god rytme, selv om rytmerne skifter tit  og Lærke sover igennem om natten og har faktisk gjort det lige siden hun var 3 uger gammel, så man kan klare meget når man får sin nattesøvn!!!!

Hun sover stadig i sin vugge ved siden af min seng og får stadig kun bryst. Hendes mor skal lige vende sig til tanken om at hun er blevet så stor at hun må få andet mad og at hun engang skal ind på sit eget værelse

Håber også at det går godt for Jer andre.

Hilsner fra Trine og selvfølgelig et billede af prinsessen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

tumle81

Hej Trine

Hvor hyggeligt at høre fra dig... Hun er jo bare blevet en dejlig stor pige, skønt med et billede....

Ja det er ufatteligt som tiden flyver afsted, de bliver så store de små pus...

Knus Kathrina

Anmeld

7. marts 2010

Brams

Hej Kathrina

Ja det er helt vildt som tiden flyver, tænk at det er 4½ måned siden!!!!

Jeg må også se at få taget mig sammen og kommet forbi dig og hilse på Victor . Håber at alt går som det skal og at du nyder det lige så meget som jeg.

Knus Trine

Anmeld

9. marts 2010

tumle81

Jamen du ved du er mere end velkommen, vi er jo hjemme mange af dagene :-)

Jo tak det går simpelthen så godt herhjemme, Victor er simpelthen en super dejlig og nem baby. De to store er vilde med ham, og mor og far er stolte og glade for de tre skønneste børn er verden ;-)

Vi har netop fået brev om at vi har fået vuggestue plads til Victor i den samme institution som Victoria går i ( i ca 20 dage endnu) og Valdemar jo stadig går i... Det er perfekt...

Knus Kathrina

Anmeld

10. marts 2010

Brams

Nej hvor dejligt med vuggestuen, hvornår skal han starte ?

Håber også at vi får den dagpleje som vi har ønsket til Lærke.

Anmeld

10. marts 2010

tumle81

Vi har pladsen fra 1. august, men regner med først at starte rigtigt midt i august. Skal starte arbejde igen d 1. september...

Hvad med Lærke??

Knus Kathrina

Anmeld

10. marts 2010

Brams

Jeg skal på arbejde 13. september og jeg har søgt om plads fra 1. september. Det er da vildt hurtigt du får besked, jeg fik af vide at jeg ikke kunne forvente svar før 1 måned før hun skal starte. Synes det er lidt sent .....

Anmeld

11. marts 2010

tumle81

Ja det er meget hurtigt de har givet besked, det er bare SÅ lækkert!

Det er også æv når man først får besked lige inden man skal bruge pladsen. Det er rart at man ved det så kan man forberede sig, besøge dem (hvilket vi jo gør hver dag *s*) og bare tage det roligt fordi man ved man har fået plads der hvor man ønskede det...

Knus Kathrina

Anmeld

26. marts 2010

Cris

Hej! Dejligt at læse, at det gør godt! Og ja, tiden flyver bare af sted, når  man har en baby i huset...

Jeg har født den 20.Okt og Markus har det godt. Men nu synes jeg, at det snart blive lidt mere lun!!!! Jeg er godt nok træt at skal pakke to børn! Felix vil gerne lege lidt i baggården, når vi kommer tilbage fra vuggestuen og det skal han få lov til. Men altså Markus er begyndt at brokke sig rigtigt meget, for han vil gerne oppe og se, men det ender at han fryser lidt og bliver ked. Og så fryser jeg også, når jeg skal amme ham udenfor   Så jeg glæder mig, at det bliver lidt varmt udenfor! Så han er lidt over 5 måneder nu og bliver ammet fuld ud. Mellem 8 om aftenen og 6 eller 7 om morgenen vågner han mellem 2 og 4 gange. Det er ikke til at vide, men det er ok. Om dagen kan det også svinge meget afhængig, om storbror er hjemme eller om jeg skal nå et eller andet. Men jeg har ikke forventet mere, da Felix dengang har sover så lidt og vågnede konsekvent hver 2. time i mange måneder! Så jeg har ikke oplevet at sove hele natten i efterhånden 2 år   Men vi har det godt og det er utrolig, hvor hurtigt de vokser!

Anmeld

28. marts 2010

Brams

Dejligt at høre fra en anden der også har født i samme tidsrum =) Glæder mig at det også går godt hos Jer. Her glæder vi os også meget til det bliver bedre vejr, det bliver superfint at have Lærke med ud i haven =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.