Blødning efter fødsel spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

Halbschön

Rollo skriver:

hej piger

Ja - det er jo forskelligt hvor meget man bløder efter en fødsel men har lige 2 (måske lidt dumme) spørgsmål...

Blødte i mere end et natbind kunne klare?? (altså ved ofte skift)

Så siger de ude på sygehuset at man skal ha store trusser med til bagefter... Hmm - Kan almindelige hipsters ikke bruges??? Eller hva?

Kh Rollo - som er tæt på termin og snart skal til at pakke taske til sygehuset

Hejsa

Imens jeg lå på sygehuset - 3½ dag, brugte jeg sygehusets mormortrusser og deres KÆMPEbind. DA jeg kom hjem var blødningen stilnet lidt af og jeg kunne bruge alm. natbind efter yderligere et par dage. Lige indtil jeg fik et godt råd - og jeg synes selv det var KANON! Jeg brugte nogle af lillemandens newborn bleer som bind. De passer næsten lige i størrelsen, og har en god sugeevne

Men uha uha, hvor følte man sig bare fræk på sygehuset i en kombination af nettrusser, BLE og mormor trusser... MUMS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Pige2009

De første par dage, brugte jeg Tena kæmpe bind, og i Odense, skulla man selv have dem med. Jeg ryddede fødestuens hylde med netunderbukser, for de store bind kunne ikke være i alm. trusser. Du kan ikke løbe an på at få både bind og trusser på hospitalet, da det er meget forskelligt om man får det fra hospitalet.

Jeg blødte kraftigt i 3 dage med kæmpe bind og kunne sagtens bruge alm. bind de efterfølgende 3 uger, hvor jeg blødte.

K.h. Linda

Anmeld

5. marts 2010

Ansemusen

gabriellasmor skriver:

heheh.... du har dog nok tabt det meste forfængelig efter fødslen. ellers kommer det hurtigt.  der er ski ikke meget sexet ved en kvinde der kronisk holder åbent hus dernede. patterne drypper af gulig mælk og man kan kun gå gåsegang. man har hellere ikke styr på luftvejene så der er gennemtræk hver gang man får et tryk på mavsen.

hahaha...

Looking forward to that  Haha! Nej jeg tager det stille og roligt, og min kæreste er jeg ikke flov overfor med noget som helst overhovedet, han får det hele med  Har også selv en idé om at han vil stå dernede og kigge under selve fødslen, fordi det er så spændende, som han siger!

Anmeld

5. marts 2010

BinaMor

Ansemusen skriver:

Looking forward to that  Haha! Nej jeg tager det stille og roligt, og min kæreste er jeg ikke flov overfor med noget som helst overhovedet, han får det hele med  Har også selv en idé om at han vil stå dernede og kigge under selve fødslen, fordi det er så spændende, som han siger!

man er jo fuldstændig ligeglad der.  det er kun den "smukke" oplevelse der tællerfor begge parter.

det er dog stadig sjovt at lave fis med

Anmeld

5. marts 2010

Mor til matilde og gustav

gabriellasmor skriver:

heheh.... du har dog nok tabt det meste forfængelig efter fødslen. ellers kommer det hurtigt.  der er ski ikke meget sexet ved en kvinde der kronisk holder åbent hus dernede. patterne drypper af gulig mælk og man kan kun gå gåsegang. man har hellere ikke styr på luftvejene så der er gennemtræk hver gang man får et tryk på mavsen.

hahaha...

hi hi lige mine ord man er altså ikke lige det mest sexede og jaeg brugte også kæmpe bind fra tena da jeg kom hjem, men kunne godt have dem i mine hipsters..men det var ikke det bedste men bedre end ingenting

Anmeld

5. marts 2010

mor-til-vanessa

Rollo skriver:

hej piger

Ja - det er jo forskelligt hvor meget man bløder efter en fødsel men har lige 2 (måske lidt dumme) spørgsmål...

Blødte i mere end et natbind kunne klare?? (altså ved ofte skift)

Så siger de ude på sygehuset at man skal ha store trusser med til bagefter... Hmm - Kan almindelige hipsters ikke bruges??? Eller hva?

Kh Rollo - som er tæt på termin og snart skal til at pakke taske til sygehuset

hej jeg fødte en fredag eftermiddag og jeg gik med de der stor hospitalts bind til om mandagen. mens jeg var på sygehuset havde jeg deres trusser på men ka jeg kom hjem havde jeg hipters.

jeg brugte slet ikke natbind. jeg brugte helt almindelige hele tiden. blødte ca i 4 uger.

Anmeld

5. marts 2010

Mor til L&S

Så blev jeg da også lidt klogere

Tak for alle jeres svar

God weekend

Rollo

Anmeld

5. marts 2010

Cris

Tena bind (i forskellige str. der er fra natbind str. til børne ble str. hehe) suger bedre og er bahaliger end almenlige bind. Ellers er der også nogle som propper en gylpekluge i trusserne. Jeg har købt nogle bedstemor trusser i Føtex til 20kr tror jeg, det var og det gik fint. Jeg brugte Tena i almenlige str. en gang i mellem men ellers har jeg brugt stofbind. Jeg har kun blødt i lidt over to uger, måske tre... kan ikke engang huske rigtigt...

Anmeld

5. marts 2010

Tina2

Jeg fik en stor posefuld megabind med hjem fra sygehuset, men brugte dem ikke.... Kun den jeg havde på. Da jeg kom hjem brugte jeg natbind og det kunne sagtens gå. Skiftede ofte. Og jeg har ikke haft kæmpe mormortrusser, brugte bare alm trusser og hipsters.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.