Blødning efter fødsel spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.315 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Mor til L&S

hej piger

Ja - det er jo forskelligt hvor meget man bløder efter en fødsel men har lige 2 (måske lidt dumme) spørgsmål...

Blødte i mere end et natbind kunne klare?? (altså ved ofte skift)

Så siger de ude på sygehuset at man skal ha store trusser med til bagefter... Hmm - Kan almindelige hipsters ikke bruges??? Eller hva?

Kh Rollo - som er tæt på termin og snart skal til at pakke taske til sygehuset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Rollo skriver:

hej piger

Ja - det er jo forskelligt hvor meget man bløder efter en fødsel men har lige 2 (måske lidt dumme) spørgsmål...

Blødte i mere end et natbind kunne klare?? (altså ved ofte skift)

Så siger de ude på sygehuset at man skal ha store trusser med til bagefter... Hmm - Kan almindelige hipsters ikke bruges??? Eller hva?

Kh Rollo - som er tæt på termin og snart skal til at pakke taske til sygehuset

Må indrømme at jeg nød godt at sygehusets kæmpe bind og trusser i noget tid efter min fødsel..

Anmeld

5. marts 2010

TbCp

Jeg kunne absolut ikke nøjes med natbind. Jeg skulle bruge tens storebind alle de 14 dage jeg blødte efter fødslen. Jeg brugte så sygehusets smarte netunderbukser tror ikke de kæmpebind ville kunne sidde ordentligt i små trusser

Anmeld

5. marts 2010

BinaMor

Nej hvis hipsters de kan holde det kæmpe bind/blødning så er du heldig.

køb de største trusser du kan finde for din egen skyld! og nej ikke alm bind.. jeg havde næsten en ble på den første dag.

Anmeld

5. marts 2010

Mor til L&S

Hvor dælem køber man kæmpe trusser henne??

Jeg har kun mama graviditets hipsters! Men man får vel kæmpe bind og kæmpe trusser på sygehuset...

Så kan man nøjes med natbind og mama hipsters når man kommer hjem fra sygehuset?? Eller hvad gjorde I da I kom hjem fra sygehuset?

Rollo

Anmeld

5. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Rollo skriver:

Jeg har kun mama graviditets hipsters! Men man får vel kæmpe bind og kæmpe trusser på sygehuset...

Så kan man nøjes med natbind og mama hipsters når man kommer hjem fra sygehuset?? Eller hvad gjorde I da I kom hjem fra sygehuset?

Rollo

Du kan købe 'mormor'-trusser i bilka De kan anbfales, og de kan godt holde Tens kæmpe bind på plads. Det er afprøvet

Anmeld

5. marts 2010

BinaMor

Rollo skriver:

Rollo

jeg fik nogle bind af hospitalet. men nu lå jeg der også 3 dage så det væreste var ovre. ellers tenas bind ja.

og trusser fra bilka/føtex. du kan også finde underbukseshorts i undertøjs butikker.  det var mine. ligesom shorts bare i trussestof og stramme

Anmeld

5. marts 2010

Ansemusen

Åh Gud, ser mig selv som mega sexet blebarn, hvor blodet strømmer ud  Det skal nok blive en anderledes oplevelse for en g-stringsbruger

Anmeld

5. marts 2010

Dictes mor

Min søster kunne snildt nøjes med alm. natbind og alm. underbukser, så skulle man selvfølgelig skifte lidt oftere, men hun var meget glad for, at hun havde taget nogle med selv.

Anmeld

5. marts 2010

BinaMor

Ansemusen skriver:

Åh Gud, ser mig selv som mega sexet blebarn, hvor blodet strømmer ud  Det skal nok blive en anderledes oplevelse for en g-stringsbruger

heheh.... du har dog nok tabt det meste forfængelig efter fødslen. ellers kommer det hurtigt.  der er ski ikke meget sexet ved en kvinde der kronisk holder åbent hus dernede. patterne drypper af gulig mælk og man kan kun gå gåsegang. man har hellere ikke styr på luftvejene så der er gennemtræk hver gang man får et tryk på mavsen.

hahaha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.