Hvor mange lortebleer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.720 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. maj 2008

Ny mor

.....har i om dagen? Synes Marius skider konstant - skal ud og skifte nr. 3 i dag og klokken er ikke 2 endnu......
Birgitte (med pladsmangel i skraldespanden)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2008

Mikkelmusen

2-3 gange ca. Det er lidt med forskel. men deromkring.

Anmeld

22. maj 2008

Lise

Et sted mellem 0 og 10 stykker :))

Sidste weekenden var den slem - vi skiftede konstant og røven (Simons) blev mere og mere hudløs... men han åd også konstant! Nu har han skruet lidt ned for charmen, og jeg tror ca to dagligt nu...

Anmeld

22. maj 2008

Susan1978

åhhh det er lige sådan et indlæg jeg har ville skrive længe ....

Emil skider hele tiden...

der var engang hvor han kunne nøjes med engang om morgenen og engang om aftenen.... nu er det flere små lorte igennem hele dagen.

vi har været helt op på 6 lortebleer på en dag.. :-o

Og han hader jo at sidde med det, forståligt nok.. men det der er mest irreterende er jo hvis han pludeslig skal skide midt i hans lur... ja så er den slut!

nå men nok om lort..

vi skifter også rigtig rigtig tit.

Susan

Anmeld

22. maj 2008

Loggidut

hov, jeg falder uden for...

jeg har en...leveret klokken ca. 09.00 om formiddagen, dampende varm når hun vågner op fra morgenluren.

og nu har jeg skrevet det, jeg har godtet mig over det...og fra nu af, er den rutine ødelagt, jeg ved det....sådan er det altid...

så nymor...tak for at ødelægge en dejlig fast rutine! jeg ved jo det skrevne ord, er en forbandelse mellem os! :D

Anmeld

22. maj 2008

Tikki

ha ha ha - tror der er 1 stor god en om morgenen og så ellers sådan noget småt halløj 1-2 gange over dagen alt efter hvor meget hun har spist dagen før :D

Anmeld

22. maj 2008

Helle30

Hér er det ca 1 - 2 gange for tiden. Indimelle, hvis Sofie har lidt hård mave, så er det oftere.
Men Birgitte! Har I ikke fået det brev fra Refa, hvor man kan bestille en større affaldsbeholder, hvis man har behov - eller ønske hyppigere tømning, hvis der er noget der lissom står og lugter lidt?:P

- Helle - i drillehumør

Anmeld

22. maj 2008

Juniors mor

Her varierer det en del. Lige for tiden er det 2-3 om dagen men før det havde vi en lang periode hvor jeg følte der stort set var "gevinst" hver gang.......altså sådan ca 6-7 gange om dagen

Anmeld

22. maj 2008

Ny mor

Helle30 skriver:

Hér er det ca 1 - 2 gange for tiden. Indimelle, hvis Sofie har lidt hård mave, så er det oftere.
Men Birgitte! Har I ikke fået det brev fra Refa, hvor man kan bestille en større affaldsbeholder, hvis man har behov - eller ønske hyppigere tømning, hvis der er noget der lissom står og lugter lidt?:P

- Helle - i drillehumør

Jo, jo Helle, og vi glæder os :)) Men det er først fra oktober......

Anmeld

22. maj 2008

bette

her er det 1-2 lorte bleer.. ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.