Øv er indlagt med min store datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

sbs78

Min store datter Laura faldt over i skolen i går og har brækket hendes albue. Det er så slemt, at hun skal opereres i dag :-( så jeg er indlagt sammen med hende. Ja så det er ikke meget søvn jeg har fået i nat, ikke fordi at Laura har været ked af det. For hun har sovet hele natten, men alle de lyde og tanker i hovedet :-( ja jeg må nok indrømme at jeg har sgu det dårligt over. At se en guldklump ligge der og græde, og sige at hun ikke vil have en brækket arm mere og vil hjem. Hvor ville jeg ønske at jeg kunne bytte plads med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Anja

Uha, jeg føler med dig. Der er bare ikke noget værre end når ens børn kommer tilskade.

Håber operationen går fint i dag. God bedring.

Anmeld

5. marts 2010

Kristina V

Tænker på jer søde...

Tror seje Laura er på vej ud fra operationen nu, så venter spændt på en sms hvordan det er gået... Mor har det sikkert pt. værst... 

Anmeld

5. marts 2010

Bamme

NEEEEI, hvor synd!

Rigtig god bedring til Jer.

Men forresten: armen skal vel i gips? -Det plejer ungerne at synes er lidt sejt, ik?

Anmeld

5. marts 2010

Lulle25

Ej lille mus da, den seje lille pige skal nok klare en op til ug kryds og slange håber I er færdige og i bedring. I hvert fald god bedring herfra. herfra

Anmeld

5. marts 2010

Lene76

go bedring med hendes albue..... håber ik hun så så ondt efter operationen. håber i får en go weekend som osse giver lidt mere søvn til moren

Anmeld

5. marts 2010

sbs78

så har Laura overstået operationen. Det tog lidt længere tid end hvad vi havde forventet. Det tog ca 2 1/2 time. Vi er kommet ned på afdelingen. Hun havde brækket albuen 3 steder og har fået metal i. Det værste er at når hun skal have taget det ud igen. Skal hun under narkose igen :-( Vi ved ikke endnu hvornår vi kommer hjem, enten i aften el. i morgen

Anmeld

5. marts 2010

Lulle25

Godt det gik godt med op. ja det er traels hun skal i fuld nakose igen, men så er det jo til gengld vokset ordenligt sammen. God bedring og weekend, håber snart hun er frisk igen. kh

Anmeld

5. marts 2010

Muffinmus

Hvor er det skod..Men dælme også vildt at et sundt pigebarn brækker sin alue 3 steder ved at skvatte...

Så er man dældumle uheldig.

Håber hun har det ok trods al bøvlet.

Anmeld

5. marts 2010

bette

puha ja som maria siger.. damn det er uheldigt..

håber smerterne går hurtigt over..

god bedring med hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.