og jeg forstår det slet ikke, lige nu er hun bare så træt...
Da hun havde fået sit eftermiddagsmad i går, blev hun ekstrem pyldret, og jeg tænkte, fair nok, hun fåe en halv time på øjet.
men niks, madammen vågnede ikke igen, hun snork sov fra klokken ca halv fem, og gik glip af aftensmad, d-dråber og tandbørstning og bad...hmmm, klokken elleve hev jeg hende op og gav hende natflaske.
og her til morgen vågnede hun igen som normal
min dårlige samvittighed er bare så sort, selv om jeg ved hun sagtens kan klare sig...
så hele aftenen rendte vi frem og tilbage og tjekkede hende, for tænk om der var noget galt.
nu har hun så fået morgenmad, og er igen helt udkørt...og sover!
hmm, jeg kan ikke lade være med at blive lidt bekymret, selv om jeg ved det sagtens kan ske de får brug for lidt ekstra søvn, meeen det er dælme mange timer!
ja der er jo ingen hage ved at have et barn der sover konstant...men det er sgu slet ikke så morsomt som man lige først skulle tro!
til jer der ved noget om tigerspring...kan man risikere de vender søvnen så meget på hovedet at de får brug for mere søvn? :'(
for hun er ikke syg, og var det p.g.a. tænderne...så burde hun vel egentlig holde sig mere vågen?
Anmeld