Uren hud!!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Join the club Jeg ligner et et månedlandskab på ryggen og ved kavalergangen Oh, the joys and wonders of pregnancy!!!

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

lululupo

Hej jeg er stor tilhænger af dermalogiga produkter, de har hjulpet mig meget, måske lidt dyre men det værd...... Køber mine hos en kosmetolog på vesterbro.....

Anmeld

4. marts 2010

Kvindemin

Jeg er Kosmetolog, og vil helt klart anbefale Dermalogicas produkter til jer alle, gravide eller ej. De niver lidt i pungen, men der er garanti for virkning og de holder utrolig længe.

Og så for guds skyld husk at tænk på hvilken make'up i bruger. Det har meget at sige, det samme har den mad i indtager og jeres søvn

Knus og pøj pøj

Anmeld

5. marts 2010

Louisesam

Chritinap skriver:

Jeg er Kosmetolog, og vil helt klart anbefale Dermalogicas produkter til jer alle, gravide eller ej. De niver lidt i pungen, men der er garanti for virkning og de holder utrolig længe.

Og så for guds skyld husk at tænk på hvilken make'up i bruger. Det har meget at sige, det samme har den mad i indtager og jeres søvn

Knus og pøj pøj

Hmm... kunne være man skulle ofre lidt ekstra og prøve det... jeg er godt træt af at føle, at jeg skal skjule mit ansigt bag mit hår, så det ikke er tydeligt at min hud er fuldstændig fedtet!

Det med make-up'en glemmer jeg, så godt du nævner det... kan du så også evt. anbefale noget god make-up?? Anyone?Jeg er opmærksom på maden... pizza og chips, så kan jeg godt vinke farvel til den rene hud!

Anmeld

5. marts 2010

Ann-

drik massere af vand, det skulle også give pænere hud

Anmeld

5. marts 2010

Vidunderligeunger

fuldstændig det samme her - øv øv... men:

Jeg renser min hud morgen og aften med en scrub fra clarins og bruger en fugtighedsgivende dagcreme bagefter.. 2 gange i ugen bruger jeg så en dubderensende maske også fra clarins. Min hud er virkelig blevet meget meget flottere.. til at dække med bruger jeg en creme fra dior - diorskin NUDE hedder den. Den er dyr - 350 kr men pisse hamrende effektiv. dækker ALT og udtørrer bumserne som jo er betændelse.. længe leve god service i matas og en rigtig god ansigtsplejer i lemvig - Karina

knus og held og lykke Mitzie 27+4

Anmeld

5. marts 2010

Tulle28

Chritinap skriver:

Knus og pøj pøj

Men - indeholder Dermalogica's produkter ikke en hel del parabener? Det skal man jo også tænke på når man er gravid...

Anmeld

5. marts 2010

Gaya

Jane25 skriver:

Vil gerne anbefale Vichy Normaderm creme og vaskegele til uren hud

Jeg bruger også Vichy, man skal bare være opmærksom på at der er parabener i de fleste af dem........Den grønne skulle være uden parabener på nær i skrubbegelé så vidt jeg husker.......

God week-end....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.