? til dig der har født, og taget hjem efter nogle timer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

mariamiss6

lærkes_mor skriver:

..... hvor køber man store bind henne?

Da jeg fødte min pige tog jeg bare de store bind på patienthotellet og kom hjem efter 4 dage hvor almindelige bind var store nok.

jeg spurgte bar pænt om jeg ikke nok måtte få nogle bleer med hjem
både til mig og baby og det fik jeg.... en heeeeeeeel masse..

Jeg gik hjem efter 4 timer (der var probs med puterne og dermed også papirarbejdet ellers var jeg satme smuttet noget før da )

Bare lige for at blære mig lidt faren afleverede den store i dp ved 8 tiden, og så tog vi ind og fødte, og var hjemme igen klokken 14 - 1 time før vi plejer at hente storebror.... det er sgu da god timing synes du ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Sara.

mariamiss6 skriver:

jeg spurgte bar pænt om jeg ikke nok måtte få nogle bleer med hjem
både til mig og baby og det fik jeg.... en heeeeeeeel masse..

Jeg gik hjem efter 4 timer (der var probs med puterne og dermed også papirarbejdet ellers var jeg satme smuttet noget før da )

Bare lige for at blære mig lidt faren afleverede den store i dp ved 8 tiden, og så tog vi ind og fødte, og var hjemme igen klokken 14 - 1 time før vi plejer at hente storebror.... det er sgu da god timing synes du ikke

Jo det er da perfekt timing..... sejt!

Glæder mig til fødslen, men er faktisk mest spændt på hvordan det kommer til at hænge sammen med min pige.... puha tror det kan tælles på en hånd de gange hun har sovet uden mig.... og vi har ikke bil, så vil være træls at gå i fødsel om natten.... åh....

Anmeld

5. marts 2010

lisbethita

EJJJJJ LÆRKES-MOR!!! Stort tillykke!!! Så har du altså født?? Jeg går selv og venter og venter! Hvornår dælen sker det? 

Rigtigt mange gange tillykke fra mig :-) Og håber du får styr på bindene :-)

Mange kærlige hilsner fra Lisbeth

Anmeld

5. marts 2010

Sara.

lisbethita skriver:

EJJJJJ LÆRKES-MOR!!! Stort tillykke!!! Så har du altså født?? Jeg går selv og venter og venter! Hvornår dælen sker det? 

Rigtigt mange gange tillykke fra mig :-) Og håber du får styr på bindene :-)

hehe nej nej har ikke født endnu så mon ikke jeg når at få styr på det med bind først

Du skal nok nå at føde først er jeg helt sikker på

Du har jo termin lige om lidt... vildt

Håber vi begge når at føde sån vi får børnepenge med i april. hehe

Ha en rigtig god dag.

Knus

Anmeld

5. marts 2010

lisbethita

lærkes_mor skriver:

hehe nej nej har ikke født endnu så mon ikke jeg når at få styr på det med bind først

Du skal nok nå at føde først er jeg helt sikker på

Du har jo termin lige om lidt... vildt

Håber vi begge når at føde sån vi får børnepenge med i april. hehe

Ha en rigtig god dag.

Knus

Nåå...jeg fik simpelthen læst for hurtigt! Griner flovt.... men synes bare lige det var helt stort, at du (måske) lige havde født! 

Ja....hun kommer, når hun kommer...! Jeg bestemmer det desværre ikke selv. Sidder godt nok og er ved at være utålmodig, selvom der ingen grund er til det. Synes bare jeg er klar :-) Ja...selvfølgelig når vi at føde, så vi får børnepenge, ha ha! Jeg har allerede tænkt på det, så det er BARE med at komme igang :-)

Jeg skal ud og svømme nu her og bagefter skal jeg ud og gå - skide være med plukveer... jeg skal bare sætte gang i systemet. Sex har heller ikke hjulpet, ha ha!

Skriv lige en hilsen herinde, når du har født :-) 

Anmeld

5. marts 2010

Sara.

lisbethita skriver:

Nåå...jeg fik simpelthen læst for hurtigt! Griner flovt.... men synes bare lige det var helt stort, at du (måske) lige havde født! 

Ja....hun kommer, når hun kommer...! Jeg bestemmer det desværre ikke selv. Sidder godt nok og er ved at være utålmodig, selvom der ingen grund er til det. Synes bare jeg er klar :-) Ja...selvfølgelig når vi at føde, så vi får børnepenge, ha ha! Jeg har allerede tænkt på det, så det er BARE med at komme igang :-)

Jeg skal ud og svømme nu her og bagefter skal jeg ud og gå - skide være med plukveer... jeg skal bare sætte gang i systemet. Sex har heller ikke hjulpet, ha ha!

Skriv lige en hilsen herinde, når du har født :-) 

Hehe

Jeg har en pige på 2½ og der havde vi nok sex hver dag til sidst... det sku jo hjælpe... men nix fødte uge 41+0. Men god sex var det da

Den her gang er jeg for smadret og træt til sex... overvejer det der hindbær blad the, sys det ser ud til at ha hjulpet flere herinde?! hmm..

Men ja baby kommer når den kommer, det er jeg også sikker på er bedst! i stedet for at presse den ud inden den er klar........

Jeg skal nok skrive, det må du også!!!

Mange knus tilbage!

Anmeld

5. marts 2010

lisbethita

lærkes_mor skriver:

Hehe

Jeg har en pige på 2½ og der havde vi nok sex hver dag til sidst... det sku jo hjælpe... men nix fødte uge 41+0. Men god sex var det da

Den her gang er jeg for smadret og træt til sex... overvejer det der hindbær blad the, sys det ser ud til at ha hjulpet flere herinde?! hmm..

Men ja baby kommer når den kommer, det er jeg også sikker på er bedst! i stedet for at presse den ud inden den er klar........

Jeg skal nok skrive, det må du også!!!

Mange knus tilbage!

Ha ha ha....griner stort!!!! Ja...vi øver og også nærmest hver dag!!! Men det er sgu da blevet mere besværligt. Man kan ligesom ikke rigtigt rives rundt på samme måde mere. Griner....!!

Fanme....han skal få i aften, skal lillepigen!! Jeg har også prøvet at forklare hende (altså at jeg har talt til maven) og sagt, at hun skal komme ud og lege nu. Hun har mange nyfødte kammerater der allerede venter på hende :-) 

Glæder mig til at høre, når du har født :-)

Mange solskinshilsner fra Lisbeth :-)

Anmeld

5. marts 2010

Sara.

lisbethita skriver:

Ha ha ha....griner stort!!!! Ja...vi øver og også nærmest hver dag!!! Men det er sgu da blevet mere besværligt. Man kan ligesom ikke rigtigt rives rundt på samme måde mere. Griner....!!

Fanme....han skal få i aften, skal lillepigen!! Jeg har også prøvet at forklare hende (altså at jeg har talt til maven) og sagt, at hun skal komme ud og lege nu. Hun har mange nyfødte kammerater der allerede venter på hende :-) 

Glæder mig til at høre, når du har født :-)

Mange solskinshilsner fra Lisbeth :-)

Hehe smiler

Ja kom så babyer   vi er klar til jer... ud med jer!

Glæder mig godt nok også til at få min krop for mig selv selvom det er hyggeligt med spark osv.. men liiiidt til besvær nu.....

Ja det er lækkert som solen skinner  skønt!!!

nå, nu skal jeg på café med en veninde..

Vi snakkes ved

Glæder mig til at høre når du har født, håber alt går godt!

Knus og kram fra Sara

Anmeld

5. marts 2010

lisbethita

lærkes_mor skriver:

Hehe smiler

Ja kom så babyer   vi er klar til jer... ud med jer!

Glæder mig godt nok også til at få min krop for mig selv selvom det er hyggeligt med spark osv.. men liiiidt til besvær nu.....

Ja det er lækkert som solen skinner  skønt!!!

nå, nu skal jeg på café med en veninde..

Vi snakkes ved

Glæder mig til at høre når du har født, håber alt går godt!

Knus og kram fra Sara

Kanon :-) Jeg skal til graviditetssvømning :-) Jubii....!! Man skal jo holde sig igang, he he!!

God café tur til dig! Øv....bare det var mig, der lige boede i Århus og kunne gå ned til åen. Der savner jeg Århus! Men Svendborg er nu også dejlig! En gåtur ved Valdemar Slot er heller ikke af vejen :-)

God fredag og god weekend! 

Kærlige hilsner fra Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.