? til dig der har født, og taget hjem efter nogle timer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

Unalisa

DK skriver:

Jeg har en veninde som i starten bare tog en udfoldet baby-ble i trussen!!

I did

og det kan da godt anbefales hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

4kløver

DK skriver:

Jeg har en veninde som i starten bare tog en udfoldet baby-ble i trussen!!

det gjorde jeg om nattten

Anmeld

3. marts 2010

Sara.

Lyder til det med bleen er en god idé og virker...

Anmeld

3. marts 2010

Cris

nutche skriver:

ja og mener faktisk at tena har nogen der ligner baby bleer...bare i seeeeriøst store størrelser. de bruger dem til inkontinens

Ja, man kan faktisk finde dem i den str. men jeg har brugt en almenlige Tena som er lige så store som en always night, men den suger bare bedre...

Anmeld

3. marts 2010

Cris

lærkes_mor skriver:

Stofbind hvad er det?

Stofbind er en damebind lavet i stof, som kan kogevaskes og skal ikke smides ud. Jeg synes, at de der bind "klister" for meget og det var varmt og det hele kløer lidt (ikke i et par dage, men hvis man skal gå i bind i flere uger, så bliver man træææt af dem, jeg blev i hver fald) Så har jeg købt stofbind til mit nr.2 :-D

Anmeld

3. marts 2010

Sara.

Cris skriver:

Stofbind er en damebind lavet i stof, som kan kogevaskes og skal ikke smides ud. Jeg synes, at de der bind "klister" for meget og det var varmt og det hele kløer lidt (ikke i et par dage, men hvis man skal gå i bind i flere uger, så bliver man træææt af dem, jeg blev i hver fald) Så har jeg købt stofbind til mit nr.2 :-D

Okay vidste slet ikke der fandtes sån noget.... det lyder rigtig smart.. og behageligt

Anmeld

3. marts 2010

Lone Jakobsen

Cris skriver:

Ja, man kan faktisk finde dem i den str. men jeg har brugt en almenlige Tena som er lige så store som en always night, men den suger bare bedre...

ja dem brugte jeg også bare. og ikke ret længe

Anmeld

3. marts 2010

Cris

lærkes_mor skriver:

Okay vidste slet ikke der fandtes sån noget.... det lyder rigtig smart.. og behageligt

Ja, hvis du laver en søgning "stofbind" eller "reusable pad" eller "cloth pad" på google kommer der en hav af forskellige bind. Jeg kunne aldrig drømme, at gå tilbage til always :-D

Anmeld

4. marts 2010

TbCp

De store Tena lady kan også købes på apotektet.
Dem var jeg nødt til at bruge i alle 14 dage jeg blødte..... var så indlagt ligeså længe så jeg brugte jo bare sygehusets

Anmeld

4. marts 2010

Tina2

Jeg tog hjem efter 4 timer sidst og fik en ordentlig posefuld med hjem. Brugte dog mine egne alm bind istedet for. Hader de der kæmpe bind, så havde selv købt nogle natbind til jeg kom hjem....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.