De vagtlæger der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Mettemus

Rikke&Liam skriver:

Skræmmende!!!!!!! Puha, det var godt du hørte på din krop frem for lægen.

Ja rigtig skræmmende. Og vi havde nok også ringet 112 hvis vi skulle have ventet meget længere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Klumpe-dumpe

Mettemus skriver:

Det er altså helt vildt!!! Gad vide om de (vagtlægerne)  følger op på deres patienter engang imellem

Det gør de.... Sidste mandag blev jeg akut indlagt via vagtlægen, han havde ringet flere gange i løbet af sin vagt som VL, og sagar dagen efter, for at høre hvordan det gik med mig, og om de havde fundet ud af hvad jeg fejlede....

Anmeld

4. marts 2010

Mettemus

malucca09 skriver:

Det gør de.... Sidste mandag blev jeg akut indlagt via vagtlægen, han havde ringet flere gange i løbet af sin vagt som VL, og sagar dagen efter, for at høre hvordan det gik med mig, og om de havde fundet ud af hvad jeg fejlede....

Nå, det troede jeg faktisk ikke det gjorde - forestillede mig at de ikke havde tid. Men dejligt at de gør, det gir en mere tryg fornemmelse, gør det ikke?

Anmeld

4. marts 2010

Klumpe-dumpe

Mettemus skriver:

Nå, det troede jeg faktisk ikke det gjorde - forestillede mig at de ikke havde tid. Men dejligt at de gør, det gir en mere tryg fornemmelse, gør det ikke?

Åh jo lige ved ham lægen her.... Han var virkelig grundig.... Altså i første omgang var det Malucca der skulle tjekkes, da hun var ret sløj... Men da jeg var på vej derind ringede jeg igen, om de lige kunne tjekke mig, pga voldsomme mavesmerte og jeg blev ved med at kaste blod op.... (Da jeg ringede mente han, jeg skulle ligge mig ned, og så ville han sende en ambulance)

Han tjekkede mig, så besvimede jeg og kastede en flod af blod op, så blev jeg akut kørt over til indlæggelse modtagelse (eller hvad det hedder)

Min far (som kørte os) fik så tjekke Malucca, som han også tjekkede grundigt, både med infektionstal, podning i halsen, øre, lunger osv.... Desværre blev hun så indlagt om tirsdagen pga. astmastiskbronkitsk.

Men jo det er den mest positive oplevelse jeg har haft med en vagtlæge... -Men kan også komme med mange dårlige oplevelser med andre vagtlæger.... Tror bare ham her var en ener!!!

Anmeld

4. marts 2010

Mettemus

malucca09 skriver:

Åh jo lige ved ham lægen her.... Han var virkelig grundig.... Altså i første omgang var det Malucca der skulle tjekkes, da hun var ret sløj... Men da jeg var på vej derind ringede jeg igen, om de lige kunne tjekke mig, pga voldsomme mavesmerte og jeg blev ved med at kaste blod op.... (Da jeg ringede mente han, jeg skulle ligge mig ned, og så ville han sende en ambulance)

Han tjekkede mig, så besvimede jeg og kastede en flod af blod op, så blev jeg akut kørt over til indlæggelse modtagelse (eller hvad det hedder)

Min far (som kørte os) fik så tjekke Malucca, som han også tjekkede grundigt, både med infektionstal, podning i halsen, øre, lunger osv.... Desværre blev hun så indlagt om tirsdagen pga. astmastiskbronkitsk.

Men jo det er den mest positive oplevelse jeg har haft med en vagtlæge... -Men kan også komme med mange dårlige oplevelser med andre vagtlæger.... Tror bare ham her var en ener!!!

Puha det lyder også rigtig voldsomt, må man være flabet og spørge hvad du fejlede?

Og det ville da være ærgerligt hvis han var en ener, man skulle jo helst have flest gode oplevelser. Jeg har selv kun været i kontakt med vagtlægen én gang, og det var ikke rart (som jeg også har skrevet her), men vil da helst tro på at han var en enlig svale...

Anmeld

4. marts 2010

Klumpe-dumpe

Mettemus skriver:

Puha det lyder også rigtig voldsomt, må man være flabet og spørge hvad du fejlede?

Og det ville da være ærgerligt hvis han var en ener, man skulle jo helst have flest gode oplevelser. Jeg har selv kun været i kontakt med vagtlægen én gang, og det var ikke rart (som jeg også har skrevet her), men vil da helst tro på at han var en enlig svale...

Ja selvf. må du spørge om det:)

I weekenden op til fik jeg en frygelig tandpine, ringede så til VAGTLÆGEN, som sagde jeg skulle købe ipren og kodymagnyl... Afsted med mig for at købe disse piller....

Søndag havde jeg mavekneb, men om mandagen  efter jeg havde været ved tandlægen fik jeg disse voldsomme mavdesmerter...

Det viste sig så, man må IKKE blande ipren og kodymagnyl, da de virkesomme stoffer deri omdanner sig til rent syre.... -Så jeg havde fået "ætnings" sår fra spiserøret og ned til 12 finger tarmen, 20 sår indvendig.... Så nu skal jeg havde medicin de næste 1½ mdr. for at få dem til at hele....

Btw. overlægen på sygehuset fortalte forøvrigt at de arbejde på at få fjernet kodymagnyl fra håndkøb, da de er ret giftige... En pille kan udløse et mavesår.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.