Jeg har kun en enkelt gang før haft en træls oplevelse med lægevagten, men ellers plejer jeg og være rigtig godt tilfreds med dem..
Og har faktisk tit stillet mig undrenede når i andre her inde skriver om den behandling i har fået..
Nå men i går aftes måtte vi lige en tur på lægevagten, da den bette på 8 mdr begyndte og græde vildt og ikke ville stoppe... HUn har været snottet og hostet i 14 dage, men har på trods af det været rimlig frisk..
Men i går begyndte hun så og græde vildt og når jeg kørte hånden hen over hendes højre øre, så for hun helt sammen..
For godt 2 mdr siden havde hun mellemørs betændelse på det øre, så jeg tænket det måske var det..
Kontakede lægevagten og fik besked på og komme med hende..
Desværre kom jeg ind til en læge der var skide ligeglad.. Han kuggede hende lige kort i ørene og lyttede også kun lige ganske kort på hende..
Og så sagde han ellers hun fejler ikke spor..
Sidder så her med en datter i dag, derhar sovet mega uroligt hele natten.. Græd med jævne mellemrum og farer forsat sammen,når jeg køre hånden hen over hende højre øre..
Så nu skal jeg så have fat i ørelægen og håber på en tid der oppe i dag..
Det kan da godt være at lægen fra i går har ret, men sådan en skide overfladisk undersøgelse kan man virkelig ikke bruge til en skid...
Det er så ærgeligt at man skal have de opleverlser med folk man ellers skulle have stor tillid til..
Anmeld