nogen der ser paradise hotel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Stumpen

Kristina V skriver:

Hahaha haha... Tænkte os lige en gang da jeg læste det -What?- men hver sin smag..

Nu følger jeg ikke rigtig med i det, men er jeg oppe så ser jeg det da. Men må sku indrømme jeg kryller lidt tær over ham Rasmus. Jeg er fra Kolding, og kan absolut ikk sige jeg er stolt over at han også er her fra.

Det første afsnit jeg så, lå han bag en mur og prøvede at fange en fugl  Synes godt de kan slette det er Kolding noget, for han sætter absolut ikk os andre i godt lys.. hvem Fan... ligger bag en mur og prøver at fange en fugl.. FREAK!!

Jeg synes ellers han klarede hans salgstale om at de gamle er på lige fod med de nye til UG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

ka li ja

men jeg har altså ikke helt fundet ud af hvad det går ud på endnu.. altså ud over at nogen skal stemmes ud...

men de snakker også noget om grupper...?

nogen der kan fortælle mig reglerne?

Anmeld

4. marts 2010

Stumpen

ka li ja skriver:

men jeg har altså ikke helt fundet ud af hvad det går ud på endnu.. altså ud over at nogen skal stemmes ud...

men de snakker også noget om grupper...?

nogen der kan fortælle mig reglerne?

Det er selvdannede grupper.. og det handler om at blive derinde så længe som mulig.. Til sidst vil der være færre og færre derinde og til sidst stå et par som skal dyste mod hinanden..

Anja -der så sidste sæson og havde svoret at det var det..

Anmeld

4. marts 2010

ka li ja

Stumpen skriver:

Det er selvdannede grupper.. og det handler om at blive derinde så længe som mulig.. Til sidst vil der være færre og færre derinde og til sidst stå et par som skal dyste mod hinanden..

Anja -der så sidste sæson og havde svoret at det var det..

skal et par dyste mod hinanden? jeg troede det var et par der ville vinde? men er det kun en person til sidst?

Anmeld

4. marts 2010

Stumpen

ka li ja skriver:

skal et par dyste mod hinanden? jeg troede det var et par der ville vinde? men er det kun en person til sidst?

Jeg kan ikke helt huske hvor mange penge der er på spil.. Men det sidste par står overfor en troskabsprøve... De står begge med en kugle og for hver x antal minutter bliver beølbet hævet med x antal kroner og den der først smider sin kugle løber med hele lortet... Man kan også vælge at stole på sin partner og regne med at man begge holder på kuglerne til slut og dermed deler pengene...

Mener at tøzen sidste år smed kuglen..

Anmeld

4. marts 2010

ka li ja

aaarrrgh hvorfor er der ikke nogen der kan få rasmus eller samantha ud!!!???? bvadr.....

Anmeld

5. marts 2010

Susan1978

Hvem røg ud? Min veninde spør, men jeg kan ik se det!

Anmeld

5. marts 2010

ka li ja

Susan1978 skriver:

Hvem røg ud? Min veninde spør, men jeg kan ik se det!

kenneth, ham den nye!

Anmeld

5. marts 2010

Susan1978

Tak, det skriver jeg lige til hende.

Anmeld

5. marts 2010

ka li ja

Susan1978 skriver:

Tak, det skriver jeg lige til hende.

hehe ja så er alle opdaterede hvorfor sover du ikke endnu??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.