nogen der ser paradise hotel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

ka li ja

ja grunden til jeg spørger er at jeg hidtil ikke har gidet se noget der var så meningsløst. men nu har jeg fået tv3 og kom til at se 1 afsnit, og så 1 mere... ja og nu er det så blevet til mere end et par stykker. og jeg syntes virkelig stadig det er totat meningsløst fjernsyn, men er liiige nødt til at se næste afsnit, for at jeg lige kan blive forarget over at eller andet..... havde ellers svoret jeg aldrig ville være en af dem der, der så den slags....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Stumpen

Joh, jeg er sørme også faldet i det hul, hvor man liiige skal se hvad der mon sker eller hvem der ryger ud.... Men meningsløst det er det og faaaaaaaaaaaaaaaaaaatter ikke hvorfor man vil udstille sig på den måde...

Anmeld

3. marts 2010

Tut

Oh yes, big time.

Jeg ser det også kun for underholdningens skyld, og for at jeg har en undskyldning for at sidde og hidse mig op over det.

Og puha da, hende Amalie, hun har sgu da en IQ som en 12 årig evnesvag dreng, hva?

Hun er godt nok ikke den hurtigste knallert på havnen!

Men det er sgu god underholdning - for man kan jo kun grine af dem.

Anmeld

3. marts 2010

ka li ja

hahaha ja hende amalie, hun fatter bare nada!! men hunn skal bare ikke ud, for hun er det der gør det værd at se på og hidse sig op over lol

jeg syntes at ham der rasmus er lidt nuttet

Anmeld

3. marts 2010

Stumpen

ka li ja skriver:

hahaha ja hende amalie, hun fatter bare nada!! men hunn skal bare ikke ud, for hun er det der gør det værd at se på og hidse sig op over lol

jeg syntes at ham der rasmus er lidt nuttet

Jeg tror at det er ham der ryger i aften...

Anmeld

3. marts 2010

ka li ja

Stumpen skriver:

Jeg tror at det er ham der ryger i aften...

pis!! jeg må hellere gøre mig sengeklar.. det kommer jo lige om lidt

Anmeld

4. marts 2010

Stumpen

ka li ja skriver:

pis!! jeg må hellere gøre mig sengeklar.. det kommer jo lige om lidt

Du slap med skrækken

Anmeld

4. marts 2010

ka li ja

Stumpen skriver:

Du slap med skrækken

aj og jeg skrev mega forkert i går. det er bestemt ikke rasmus jeg syntes er lækker. det er ham peter, der godt nok er lidt fimset. amandas kæreste. men han er sgu lidt charmerende

jeg syntes rasmus skal ud, så hans partner kan blive pissed. og så kan hun fise med samme vej!

Anmeld

4. marts 2010

Stumpen

ka li ja skriver:

aj og jeg skrev mega forkert i går. det er bestemt ikke rasmus jeg syntes er lækker. det er ham peter, der godt nok er lidt fimset. amandas kæreste. men han er sgu lidt charmerende

jeg syntes rasmus skal ud, så hans partner kan blive pissed. og så kan hun fise med samme vej!

Med det sexcirkus der var i går, så har hun da fundet sig en ny partner

Han er da ikke lækker..... Han er da lige så dum som amalie

Anmeld

4. marts 2010

Kristina V

ka li ja skriver:

Hahaha haha... Tænkte os lige en gang da jeg læste det -What?- men hver sin smag..

Nu følger jeg ikke rigtig med i det, men er jeg oppe så ser jeg det da. Men må sku indrømme jeg kryller lidt tær over ham Rasmus. Jeg er fra Kolding, og kan absolut ikk sige jeg er stolt over at han også er her fra.

Det første afsnit jeg så, lå han bag en mur og prøvede at fange en fugl  Synes godt de kan slette det er Kolding noget, for han sætter absolut ikk os andre i godt lys.. hvem Fan... ligger bag en mur og prøver at fange en fugl.. FREAK!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.