Jacoform til børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

Honningblomst

BetinaMørk skriver:

Det var lidt ment i sjov... Har fået en masse kommentare til at jeg har søgt ind på semi om at jeg ikke måtte eje en fjællræv og gå i fodformede sko...

Pædagogér er da bare PISSE lækre damer og mænd, der får en KANON uddannelse

Kram

jamen var skam heller ikke negativt...og tro mig, man kan altså godt se på en stol del af dem der læser, hvad de læser til...men nu er stilen jo også meget pædagog-agtigt for tiden, bare ikek for mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Astrid P

Eva skriver:

Præcis..jeg har det på samme måde...havde dog ikke dem som barn, men de der andefødder...mon det var angulus?

Men jeg synes nemlig også de er ret seje og retro på den fede måde, altså ikke så mode smart brugt..

Og dejligt at din mor som prof siger god for dem..

Min mor er også begejstret for Angulus, men ifølge hende er Jacoform de allerbedste!
Smilla havde dem i en lys brun ruskindsmodel, og jeg synes altså at de er superfede, også til de små... Min mand har to par, så Smilla syntes jo så faktisk, at det var ret sejt at have de samme sko som far!

Anmeld

3. marts 2010

frk Jensen

Eva skriver:

jamen var skam heller ikke negativt...og tro mig, man kan altså godt se på en stol del af dem der læser, hvad de læser til...men nu er stilen jo også meget pædagog-agtigt for tiden, bare ikek for mig..

Ha ha... Pædagog agtig...

Anmeld

3. marts 2010

Honningblomst

Astrid P skriver:

Min mor er også begejstret for Angulus, men ifølge hende er Jacoform de allerbedste!
Smilla havde dem i en lys brun ruskindsmodel, og jeg synes altså at de er superfede, også til de små... Min mand har to par, så Smilla syntes jo så faktisk, at det var ret sejt at have de samme sko som far!

Ej, de lyder altså også søde i den farve...og så som fars...kan lige se hende for mig..

Ja, jeg har altså også hørt at Jacoform er det bedste man kan putte sine fødder i..

Knus..

Anmeld

3. marts 2010

wamse

Er du gal jeg synes de voldsomt grimme Nej jeg ville godt nok ikke putte Lærke i dem, hun får ecco sko, som passer så godt til hendes fod.

Anmeld

3. marts 2010

Heidi B

Altså hvis de passer hans fod, og de er de bedste, hvorfor så ikke!!! Jeg ville klart gøre det....

Det bedste til mine børns fødder....

Kunne sagtens selv finde på at købe den til Jeppe og Mikkel. Jeppe har sådan en bred fod som også er bred ovenpå, så klart!!!!

Anmeld

3. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

ved ærligt ikke lige.... syntes ikke de vildt grimme og heller mega begrejstret.

Men tror nu de er ret seje i børne str, og nogler putter jo også deres fødder ned i gyselige blanke laksko.(bare min mening)

Vi bruger angulus til frederic, både støvler og alm sko. Godt være nogle syntes de er grimme, men syntes de er ret seje og de holder godt.

Han bruger sine i dp og selvom han har haft dem siden dec, ser de stadig lige pæne ud - selvom han slæber dem i fliser efter motorcykel osv. Men læderfedt gør meget.

Jeg går kun i mbt sko.

Anmeld

3. marts 2010

lillemunk

Det er jo ren luksus for dit barns fusser og jeg tror din søn er ret lige glad med hvordan de ser ud....Men giver dig ret grimme er de.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.