Jacoform til børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.469 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Honningblomst

sådan nogle her: 

http://www.jaco.dk/JacoForm-53.aspx?ProductID=PROD147

Kunne I finde på at give jeres børn dem på...de er jo ret så retro og så er de jo virkelig gode for fødderne..men hvad siger I?

Jeg har et par liggende en 29 som Konrad snart kan passe.

Jeg fik dem for mange år siden. Jeppe var kun 1 år gammel da jeg flyttede i en lejlighed og under mig boede manden som står bag denne sko...gammel mand var han dengang og døde et par år efter han havde foræret Jeppe disse sko og fortalt historien om hvorfor og hvordan han lavede den...han var noget idræts proffessor/lektor og hans fod var bare så super flot og smidig, fordi han havde gået i godt fodtøj, som han sagde.

Jeg synes det er lidt en sød historie, men dog kunne jeg som førstegangs mor IKKE drømme om at give min søn sådanne på, alt skulle se helt fint og perfekt ud.. med nummer to der var han pludselig så stor at han ikke kunne passe dem...men Konrad kan snart....ville det være synd at smide ham i de sko?

KNus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

frk Jensen

okay. de sko... jeg vil aldrig give marcus sårn nogen på.. De minder jo om dem min mormor går i Okay, nu søger jeg ind som gog, så overvejer om jeg burde have et par Det matcher godt til fjællræven...

Så nej, så er jeg mere til ecco.. Det er da noget kun kønnere

Kram

Anmeld

3. marts 2010

DKA

Dem ville jeg personligt heller aldrig bruge til mit barn..

Anmeld

3. marts 2010

Honningblomst

BetinaMørk skriver:

okay. de sko... jeg vil aldrig give marcus sårn nogen på.. De minder jo om dem min mormor går i Okay, nu søger jeg ind som gog, så overvejer om jeg burde have et par Det matcher godt til fjællræven...

Så nej, så er jeg mere til ecco.. Det er da noget kun kønnere

Kram

Hvordan ser man ud som pædagog?

Anmeld

3. marts 2010

Honningblomst

Amalie2010 skriver:

Dem ville jeg personligt heller aldrig bruge til mit barn..

Pga udseendet...? for det er det bedste du kan give dem på..

Anmeld

3. marts 2010

frk Jensen

Eva skriver:

Hvordan ser man ud som pædagog?

Det var lidt ment i sjov... Har fået en masse kommentare til at jeg har søgt ind på semi om at jeg ikke måtte eje en fjællræv og gå i fodformede sko...

Pædagogér er da bare PISSE lækre damer og mænd, der får en KANON uddannelse

Kram

Anmeld

3. marts 2010

DKA

Jeps pga. udseenet - jeg tror jeg køber Angelus, de skulle være super for de små fødder også, og de har rigtigt mange fede design

Anmeld

3. marts 2010

Astrid P

Yes, sidste forår købte jeg sådan et par til min Smilla... Jeg er så også en af dem der selv er vokset op med at have den slags sko som barn, for min mor er ergoterapeut, og går MEGET op i, at det er det rigtige fodtøj man går i!

Og så synes jeg de er super fede og retro-agtige - men jeg er jo også sådan en lærerhippe!!!

Anmeld

3. marts 2010

Honningblomst

Amalie2010 skriver:

Jeps pga. udseenet - jeg tror jeg køber Angelus, de skulle være super for de små fødder også, og de har rigtigt mange fede design

Dem har mine også altid haft og har også nu....altså kun Konrad...store seje drenge går ikke i angulus, ser det ud til..

Men jo, vi har dem i støvler nu her og sko og faktisk lige købt støvler næste år i det...men tror jacoform er lavet bedre til foden, ved bare ikke om en børnefod har så meget glæde af den måde de er lavet..hmm..

Anmeld

3. marts 2010

Honningblomst

Astrid P skriver:

Yes, sidste forår købte jeg sådan et par til min Smilla... Jeg er så også en af dem der selv er vokset op med at have den slags sko som barn, for min mor er ergoterapeut, og går MEGET op i, at det er det rigtige fodtøj man går i!

Og så synes jeg de er super fede og retro-agtige - men jeg er jo også sådan en lærerhippe!!!

Præcis..jeg har det på samme måde...havde dog ikke dem som barn, men de der andefødder...mon det var angulus?

Men jeg synes nemlig også de er ret seje og retro på den fede måde, altså ikke så mode smart brugt..

Og dejligt at din mor som prof siger god for dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.