Skød sgu lige lidt for højt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

Kloster

Eva skriver:

Hej igen..

Med den historie der, så ville jeg virkelig styrketræne en masse eller svømme inden start på løb...det er mange gange din vægt(5?) at du belaster dine knæ når du løber og siær på hård underlag.

Så hør i motionscenteret hvaddu kan gøre for at styrke dig til løb, for ellers risikererdu virkelig at ødelægge en masse...men hvorfor løbe? hvis du er glad for motionscenter så kør et program to gange om ugen feks og crosstrainer en halv til en helt time fire gange om ugen, så er du da dækket helt fint ind.

Jeg løber kun fordi det passer perfekt til mit temperament og mit liv...har ikke tid til at tage ud i længere tid når børnene er alene hjemme.

grød mente jeg noget havregrød eller andet der mætter og er nærende...frugtgrød er jo stort set bare sukker og mætter ikke noget videre...så heller snup en banan.

Knus.

Hvorfor løb: Jeg har en drøm om at kunne løbe et kvindeløb ell bare løbe over længere tid i naturen. Koble af også bare løbe.

Grunden til jeg er i motionscenteret nu, er simpelthen pga alt det sne og is vi har her i nordjylland. Er livsfarligt at give sig til at løbe i naturen nu. I hvert fald i vores nærområde.

Ang mine knæ er jeg meget påpasselige med dem og lytter virkelig meget til dem og min krop. Det har fungeret godt de her 3 gange jeg har været afsted nu. Gør det ikke det, holder jeg en pause i nogle dage.

At komme i en svømmehal er ikke særlig optimalt for mig, da jeg skal køre ca 25 km for at komme i en.

Ang grød, så spiser jeg IKKE havregrød

Jeg må finde noget andet så.... Rugbrød med tomat ell æg ell sådan noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Honningblomst

Kloster skriver:

Hvorfor løb: Jeg har en drøm om at kunne løbe et kvindeløb ell bare løbe over længere tid i naturen. Koble af også bare løbe.

Grunden til jeg er i motionscenteret nu, er simpelthen pga alt det sne og is vi har her i nordjylland. Er livsfarligt at give sig til at løbe i naturen nu. I hvert fald i vores nærområde.

Ang mine knæ er jeg meget påpasselige med dem og lytter virkelig meget til dem og min krop. Det har fungeret godt de her 3 gange jeg har været afsted nu. Gør det ikke det, holder jeg en pause i nogle dage.

At komme i en svømmehal er ikke særlig optimalt for mig, da jeg skal køre ca 25 km for at komme i en.

Ang grød, så spiser jeg IKKE havregrød

Jeg må finde noget andet så.... Rugbrød med tomat ell æg ell sådan noget...

I motionscenteret er det heller ikke nær så hårdt at løbe, det er jo ret så blødt et underlag...tror dog heller ikke det giver det samme, hverken på den ene eller anden måde...men for din egen skyld, få styrket dine muskler ved styrketræning også...sådan en skade kan pludselig komme og måske både give sygedage og gøre at du aldrig igen kan løbe eller dyrke anden motion...den kom min veninde desværre ud i...

men ja, vigtigt at lytte til sin krop..og super flot med dit rygestop...

Kan du ikke bare tage et stykke rugbrød med ost og grøn peber og drikke en halv liter vand til, det vil mætte..

Knus..

Anmeld

3. marts 2010

Kloster

Eva skriver:

I motionscenteret er det heller ikke nær så hårdt at løbe, det er jo ret så blødt et underlag...tror dog heller ikke det giver det samme, hverken på den ene eller anden måde...men for din egen skyld, få styrket dine muskler ved styrketræning også...sådan en skade kan pludselig komme og måske både give sygedage og gøre at du aldrig igen kan løbe eller dyrke anden motion...den kom min veninde desværre ud i...

men ja, vigtigt at lytte til sin krop..og super flot med dit rygestop...

Kan du ikke bare tage et stykke rugbrød med ost og grøn peber og drikke en halv liter vand til, det vil mætte..

Knus..

Ja det vil jeg gøre.

Tusinde tak for dine svar...

Kram

Anmeld

3. marts 2010

Honningblomst

Kloster skriver:

Ja det vil jeg gøre.

Tusinde tak for dine svar...

Kram

Så lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.