Føde på Herlev?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Loa

Nu har jeg kontaktet Hvidovre i håb om at jeg kunne komme til at føde der, men de er simpelthen booket helt ind i september..... Vildt....

Så please sig, der også er nogle der har gode erfaringer med Herlev.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Munder

Jeg fødte på Herlev, og det var fantastisk!!! Jeg valgte selv Herlev, da jeg ellers er tilknyttet Hillerød, og har på intet tidspunkt fortrudt det.

Jeg havde absolut ikke en nem fødsel, med en masse komplikationer, og personalet var bare så søde og proffesionelle.

Pga. det jeg var igennem fik jeg enestue de første 4 døgn efter fødslen, alle på barselsgangen var bare så hjælpsomme og søde.

Du kan evt læse min fødselsberetning her:

https://www.baby.dk/debat/300pi1/foedselsberetninger/min-ikke-saa-sjove-foedsel-af-andrea.aspx

Hvis jeg skal have flere børn skal de også komme til verden på Herlev.

Dorte

Anmeld

3. marts 2010

Sisley

Jeg skal føde på Herlev og min gravide veninde er lægestud. og har valgt at føde på Herlev, selvom hun bor i Kokkedal og Hillerød hospital er tættere på for hende. Hun arbejder p.t. på Herlev og har kun godt at sige om stedet.

Har du haft dårlige oplevelser på Herlev?

Jeg har oplevet lidt kaos den sidste tid pga. sammenlægningen med Glostrup, but thats it.

Anmeld

3. marts 2010

LIZO

kan kun anbefale herlev.. har lige født der..  under hele graviliteten er jeg blevet taget seriøst og hjulpet igemmen . havde ikke en nem gravilitet. og de støttet mig i at blive sta i gang før tid da min krop bare ikke kunne klare mere..

så skulle det ske vi skal ha barn nummer 3. så bliver det helt klart herlev igen...

Anmeld

3. marts 2010

Loa

Årh det er godt at høre......

Det var bare da jeg havde læst med i den træd vedr. hvidovre, syntes jeg der var mange der ikke var så begejstrede for herlev, så blev jeg bare lidt bekymret....

Men er da rart at der er nogle der er det....

Jeg kender ikke selv til hverken herlev eller hvidovre, andet end det jeg har hørt......

Anmeld

3. marts 2010

Loa

Sisley skriver:

Jeg skal føde på Herlev og min gravide veninde er lægestud. og har valgt at føde på Herlev, selvom hun bor i Kokkedal og Hillerød hospital er tættere på for hende. Hun arbejder p.t. på Herlev og har kun godt at sige om stedet.

Har du haft dårlige oplevelser på Herlev?

Jeg har oplevet lidt kaos den sidste tid pga. sammenlægningen med Glostrup, but thats it.

Det nemlig lidt det sidste, der bekymrede mig... At man skulle begynde at syntes om at skulle føde på Herlev og så alligevel risikere at blive omdirrigeret til Hillerød f.eks. pga. den manglende plads.....

Syntes jeg havde fået indtrykket af, at de havde meget travlt og måske ikke lige havde det samme overskud til den enkelte........

Anmeld

3. marts 2010

Ranarupta

Jeg har kun hørt godt om Herlev!

Har været til forældreaften derude.
Min mor har arbejdet der som sygeplejerske og min lillesøster er sygeplejestud. der. 

Jeg er førstegangsfødende og skal føde derude til juni - og da jeg i januar var indlagt på svangerambulatoriet til observation, blev jeg helt tryg mht. stedet.
Jeg ser frem til at skulle føde på Herlev.  

Anmeld

3. marts 2010

Lillefe

Jeg har en søster der bor der og har også kun hørt godt om det, og jeg kender en som er jordmor der og hun er i hvert fald rigtigt sød

Anmeld

3. marts 2010

Loa

Ranarupta skriver:

Jeg har kun hørt godt om Herlev!

Har været til forældreaften derude.
Min mor har arbejdet der som sygeplejerske og min lillesøster er sygeplejestud. der. 

Jeg er førstegangsfødende og skal føde derude til juni - og da jeg i januar var indlagt på svangerambulatoriet til observation, blev jeg helt tryg mht. stedet.
Jeg ser frem til at skulle føde på Herlev.  

Det lyder super

Anmeld

24. marts 2011

LIZO

havde en super fødslen på herlev. samt gravilitet.. første gang var jeg på glostrup.. og ville bestemt ikke derud igen..  de var så søde. fik gratis akupunktur hele vejene igemmen.. fik svar vist jeg havde brug for det..  ´

var super glad for alt derude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.