Dagens leg: Gæt et ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2008

linemus

Ja, okay. Den var vist sværere, end jeg lige havde regnet med. Det har faktisk intet med en bil at gøre og heller ikke tasker. Han bruger dem, når han spiller computer, og pegede selv på dem i dag og sagde: "dem kan man gå med". Nu må det da være let, ik'?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2008

Susan1978

piltasterne(H)

Anmeld

21. maj 2008

linemus

Jeps :))

Anmeld

21. maj 2008

Loggidut

harhhhhh......

Anmeld

22. maj 2008

Plysbjørnen

Ja okay, de kære børn får nogen gange sagt nogle meget sjove ord...

For mange mange ord siden sagde min store at han ønskede sig i ømaskine i julegave... Det tog meget lang til før mor og far fandt ud af at det var en mejetærsker drengen mente...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 19+2

Anmeld

22. maj 2008

Loggidut

ja og min den store har engang set en spaghettigok i vandet mellem aalborg og egholm....det var ikke en vandmand, eller en brandmand...ej heller en krabbe...hvad det var vides ikke...men den findes...for kasper har selv set den!

Anmeld

22. maj 2008

ivfmarie

og hos os er ordet "holiator" en fællesbetegnelse for elevator og radiator. Og det er mig der bruger ordet... :$ Gammel "vane" fra dengang jeg var lille.

Anmeld

22. maj 2008

birgittemarie

Loggidut skriver:

ja og min den store har engang set en spaghettigok i vandet mellem aalborg og egholm....det var ikke en vandmand, eller en brandmand...ej heller en krabbe...hvad det var vides ikke...men den findes...for kasper har selv set den!

Det må da være en blæksprutte...

Anmeld

22. maj 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Loggidut skriver:

Det må da være en blæksprutte...

ja se...det har jeg også engang gættet på (nu har den spaghettigok spøgt i mange år) og da jeg spurgte ham...ja så havde han sgu glemt at han havde set sådan en...lol...han var tre dengang, og med børnehaven på egholm

Anmeld

22. maj 2008

Mikkelmusen

den her er ikke så fed men alligevel, da min søster var lille kunne hun ikke sige solbriller... Så det blev til sol-baller... ha ha :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.