da det gik op for mormor'en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

oo

Vinker skriver:

Iiih hvor fantastisk at kunne se det på film. En ting er at beskrive hvor glade de blev, men noget andet er altså at se det. Jeg havde jo ønsket at være en flue på væggen i lørdags og nu føler jeg helt at mit ønske blev opfyldt, tak!

et var jo det jeg vidste du gerne ville min søster var hurtig til lige at gribe kameraet da min mor rakte ud efter vores gave - heldigvis!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

oo

malucca09 skriver:

åh sødeste grøøøøn, nu har jeg set den flere gange, og jeg tuder bare endnu mere for hvergang.

-Sikke dog en super reaktion fra mormor -og så kommentaren, "hva´´ Trine er der 2? og Per siger så NEJ 3

Men den bedste kommetar er alligevel fra Søren (går jeg udfra) "og den er HJEMMELAVET

Kys og kram.

Ps. hvor er lille Cirkeline yndig

åhja, sådan en lille Cirkeline kunne jeg godt tænke mig hun er fuldkommen besat af alt med prikker på (som vel at mærke lyder som patter når hun sir det )

ja, Per er enormt vittig, han vil bare være BEDSTEFAR - og hvor er jeg enormt glad for at han vil være det til mine børn!! det kan godt være han er en vestegnskarl, men bare se hvor højt Carla elsker sin bedstefar. han har "kun" været i familien i 4 år og han er der bare 100% for os allesammen med ALT (han har fx for læææænge siden åbenbart fundet en klapvogn til os, som han har gemt i kælderen)

Anmeld

2. marts 2010

JustAnotherName

Din mors reaktion rørte mig til tårer 

Anmeld

3. marts 2010

sarahb

HVOR SKØNT..

ja jeg tuder når jeg ser det

Anmeld

3. marts 2010

Jules

Det går da bare lige i hjertet

Anmeld

3. marts 2010

lion

Nu sidder den nybagte mor og tuder, hvor er det bare rørende at se din mor blive så glad.

Endnu engang tillykke med at du er gravid.

Anmeld

3. marts 2010

lion

Nååårh hvor sødt 

Da jeg hørte den sidste kommentar "Tænk hvad der kan ske når man går på toilettet" kom jeg til at tænke på Julius' fødsel...

Hehe den var god.

Ja der kan ske meget ved at gå på toilettet

Anmeld

3. marts 2010

Ida.

Åhh Trine, hvor er det bare en FANTASTISK reaktion fra din mor - og hvor er det fedt, at I har det på video...ville ønske jeg havde tænk så langt, da jeg overgav nyheden til vores familier - både første og anden gang

Anmeld

3. marts 2010

Barbamama

Puha..... Jeg kunne næsten ikke se det sidste af videoen for da din mor begyndte at hyle gjorde jeg også..... Hvor var det sødt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.