da det gik op for mormor'en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

oo

TbCp skriver:

TRINEEEEEEE

ja, den er meget god, ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

ja, den er meget god, ikk

Helt vildt!!! Hun bryder jo bare hulkende sammen!!!

Det må være fantastisk at få sådan en respons

Anmeld

2. marts 2010

oo

TbCp skriver:

Helt vildt!!! Hun bryder jo bare hulkende sammen!!!

Det må være fantastisk at få sådan en respons

ja, jeg havde forventet det, hun er en megatuder men hun sagde bagefter at efter hun havde talt med mig da jeg fik at vide at de ikke mente mine æggeledere var optimale, så prøvede hun at acceptere at jeg måske aldrig ville få børn, så derfor var det slet ikke en del af hendes tanker da hun så figurerne. nåhjo og så havde de ønsket sig penge til en eller anden sofa til altanen, så jeg tror de først tænkte "iiiih"

Anmeld

2. marts 2010

Dictes mor

Jeg er vild med den kommentar, hende der kommer ind til sidst kommer med. "Ih hvor kan der ske meget, når man går på toilet." Genialt

Anmeld

2. marts 2010

oo

Majastina skriver:

Jeg er vild med den kommentar, hende der kommer ind til sidst kommer med. "Ih hvor kan der ske meget, når man går på toilet." Genialt

ja, det var min kusine der kom ind og var helt "jeg har på fornemmelsen der er sket noget?" og så sagde min moster "Trine er gravid" og så siger Monica "NEJ! gik jeg på toilettet der?!"

Anmeld

2. marts 2010

NaFe

Åhhh tude tude tude....make up i hele fjæset nu...

Vor er det bare en god video og have altså...så fedt....

Anmeld

2. marts 2010

Vingummien

Tjuhl skriver:

Nåh! til alle jer utålmodige kvinder , nu har jeg fået videoen fra min søster. Som i kan se går det slet ikke op for hverken min mor eller Per hvad der foregår før til allersidst. ALLE andre havde gættet den med willow tree figurerne og min mormor sagde lige da jeg kom ind, at min mave så anderledes ud til min moster  og min stakkels kusine var på toilettet da det blev afsløret, som I kan høre til allersidst

men det var en DEJLIG dag og alle var såååå glade og min mor hylede on/off resten af fødselsdagen. dagen efter kom de op til min søster inden vi kørte hjem og havde været i h&m og købe tonsvis af babytøj til os - og Per fortalte at min mor havde gået hulkende rundt imellem alt babytøjet  min ene søster arbejder på Coops kontor og havde bl.a. skaffet mig en lækker pusletaske og så havde de købt en bog til Søren om at blive far, som han læste i hele søndagen

Det er forresten Fastelavns fødselsdag, det er derfor folk ser så sjove ud og Carla er Cirkeline

(jeg begynder at have det bedre - dog ikke så godt at jeg kan komme på universitetet - så jeg håber jeg snart er tilbage i topform herinde )

ps. vi har stadig ikke fået ringet til Sørens familie, så skriv ikke på facebook endnu!!

http://static.photobucket.com/player.swf?file=http://vid744.photobucket.com/albums/xx90/Tjuhl/fastelavnandet2010048.flv">

kan ikke se den. Min computer fryser altid når jeg skal se video i det program du har lagt det ind i

Anmeld

2. marts 2010

Bondepigen

Ååååh hvor er jeg glad for, at Ove har fået ordnet min bærbare, så jeg igen kan se videos!!!!

Sikke en fantastisk reaktion!!! Man kunne vist ikke ønske sig en bedre. Og hvor er det sødt at hun tudede on/off hele dagen. Skøøøønt!

Anmeld

2. marts 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

Nåh! til alle jer utålmodige kvinder , nu har jeg fået videoen fra min søster. Som i kan se går det slet ikke op for hverken min mor eller Per hvad der foregår før til allersidst. ALLE andre havde gættet den med willow tree figurerne og min mormor sagde lige da jeg kom ind, at min mave så anderledes ud til min moster  og min stakkels kusine var på toilettet da det blev afsløret, som I kan høre til allersidst

men det var en DEJLIG dag og alle var såååå glade og min mor hylede on/off resten af fødselsdagen. dagen efter kom de op til min søster inden vi kørte hjem og havde været i h&m og købe tonsvis af babytøj til os - og Per fortalte at min mor havde gået hulkende rundt imellem alt babytøjet  min ene søster arbejder på Coops kontor og havde bl.a. skaffet mig en lækker pusletaske og så havde de købt en bog til Søren om at blive far, som han læste i hele søndagen

Det er forresten Fastelavns fødselsdag, det er derfor folk ser så sjove ud og Carla er Cirkeline

(jeg begynder at have det bedre - dog ikke så godt at jeg kan komme på universitetet - så jeg håber jeg snart er tilbage i topform herinde )

ps. vi har stadig ikke fået ringet til Sørens familie, så skriv ikke på facebook endnu!!

http://static.photobucket.com/player.swf?file=http://vid744.photobucket.com/albums/xx90/Tjuhl/fastelavnandet2010048.flv">

Iiih hvor fantastisk at kunne se det på film. En ting er at beskrive hvor glade de blev, men noget andet er altså at se det. Jeg havde jo ønsket at være en flue på væggen i lørdags og nu føler jeg helt at mit ønske blev opfyldt, tak!

Anmeld

2. marts 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

åh sødeste grøøøøn, nu har jeg set den flere gange, og jeg tuder bare endnu mere for hvergang.

-Sikke dog en super reaktion fra mormor -og så kommentaren, "hva´´ Trine er der 2? og Per siger så NEJ 3

Men den bedste kommetar er alligevel fra Søren (går jeg udfra) "og den er HJEMMELAVET

Kys og kram.

Ps. hvor er lille Cirkeline yndig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.