Birgitte Marie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. maj 2008

Astrid P

Lad høre, hvordan gik det første spillejob i evindelige tider i søndags? Jeg håber det var en vild succes og at du bare elskede hvert minut!
Jeg ville rigtig gerne være kommet for at høre jeres fede musik, men det kunne bare ikke lige hænge sammen mht. planlægning. ØV! Sig endelig til når der igen er mulighed for at høre jeres musiceren...

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2008

birgittemarie

Hej Astrid :)
Det gik rigtig godt, men der var godt nok ikke meget publikum, så det var godt, vi selv havde taget alle bedsterne og Nova Maria med 8D Hun, Nova Maria altså var det bedste publikum! Hun havde det simpelthen så sjovt og hujede og jublede og klappede og skreg og spiste og væltede kaffe, så det var fedt! Havde været lidt bange for, at hun ville blive vred over, at hun ikke kunne komme op til os, men der var slet ikke noget. Nu havde hun også været med i øvelokalet nogle gange og min far syntes, at det var tydeligt at se, at der var nogle sange, hun kendte bedre end andre, for ved nogle sange rokkede og jublede hun ekstra meget (L)

Men det var et værre publikum, der ellers var. Det startede med, at hjælperne på stedet - et par ældre frivillige kræmmere - spurgte, om vi sang på dansk eller engelsk og så smilede let hånligt, da vi måtte indrømme, at det var på engelsk :)) Så forklarede de os, at vi var nødt til at spille meget lavt, fordi folk ikke kom for at høre musik. Ok. Ham, der havde booket os, sagde ellers, at folk faktisk kom derind for at høre musik til frokosten. Nå. De havde så heller ikke lige fået sat plakat eller bare en lille note op om, at der ville være koncert udenfor, så det startede altsammen vældig fint 8D
Men der kom alligevel lidt mennesker ind, som sad og lyttede og de lod til at være ganske tilfredse, selvom den ene af hjælperne bagefter, da vi spurgte, om vi havde spillet for højt, kastede sig ud i et længere foredrag om lyd, startende med, at ja, det havde været lidt for højt, men på den anden side også for lavt... Resten gav heller ingen mening, men til gengæld var det langt :))

Når alt det er sagt, var det virkelig den bedste oplevelse! Det var første gang, vi havde været ude at spille kun med vores eget musik og det var også første gang, jeg talte i mikrofonen, fortalte om sangene osv. ud over at mumle tak skal I have, så det var FEDT 8D Og vi spillede faktisk også pænt fejlfrit, kunne jeg høre bagefter på videoen. For monitoren virkede selvfølgelig heller ikke, så jeg kunne stort set ikke høre mig selv gennem helle balladen 8D
Men nu har vi blod på tænderne og glæder os tosset til at komme ud at spille igen!! Michael har været i gang med at ringe og skrive lidt rundt og har hørt tilbage fra noget, der hedder Aftenstjernen i Grenå og et par cafeer i Ebeltoft, så det er rigtigt spændende 8D

Tusind tak, fordi du spurgte og fedt profilbillede, du har sat ind! Hvornår og hvor er det fra? Har du været ude at spille igen?

Knus fra Birgitte

Anmeld

21. maj 2008

Ny mor

Hvor dejligt at høre, Birgitte!!!! Bare i kom til Falster og spillede en dag!??? Også dig, Astrid!???
Knus Birgitte

Anmeld

21. maj 2008

Astrid P

Hej igen.
Fedt at det var en god oplevelse, det er jeg rigtig glad for at høre!
Og tak for kompliment, billedet er efterhånden gammelt. Vi spillede på den lille scene på Univers til festugen i Århus for 2 år siden. Billedet er taget der... det er ca 1½ måned før jeg blev gravid med Smillsen, årh mand - det føles som om det var i et helt andet liv...
Jeg har faktisk ikke været ude at spille siden dengang... Dvs. vi spillede på studenterhuset i København 14 dage efter den koncert på Univers, men siden da har jeg ikke været igang. Det kribler lidt i kroppen ind imellem, men på den anden side så tror jeg også at jeg ville være ved at skide i bukserne hvis jeg skulle spille igen nu her. Den tid kommer nok igen...

Kh Astrid - som pt. mest synger vuggeviser!

Anmeld

22. maj 2008

birgittemarie

Ja, det er underligt, jeg kan næsten ikke huske, hvad jeg gik og tænkte på, før graviditeten. Eller det kan jeg godt, men jeg har svært ved at forstå, hvordan jeg kunne få al den tid til at gå med de tanker :)
Jeg er nu sikker på, at det vil føles helt naturligt for dig også, når du først står der igen.
Forresten: Har du tænkt mere på eller måske allerede købt en M-box med Protools?

Knus fra Birgitte (H)

Anmeld

22. maj 2008

birgittemarie

Birgitte (ny mor) skriver:

Hvor dejligt at høre, Birgitte!!!! Bare i kom til Falster og spillede en dag!??? Også dig, Astrid!???
Knus Birgitte

Jamen vi kommer da gerne til Falster og spiller :) Så skal vi bare lige finde et sted, hvor de vil have os. Kender du nogle spillesteder?

Knus fra Birgitte, som forestiller sig, at du har en skøn tid i haven med alle de udsprungne buske og træer nu? (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.