Min 4.kage (1.gang med modellering) incl. billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

mariamiss6

Aaaaarj hvor er den sej altså.... Jeg ville dø hvis jeg skulle lave den kage dér... det ville tage mig heeeele natten bare at pynte skidtet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Nullemor

hvor er det bare en super sød kage

Anmeld

3. marts 2010

twinsmama

WOWWWWWWWWWWWWW hold da op hvor er du dygtig sikkë en glad datter som er stolt over sin mor så sødtttttttttttt

Anmeld

3. marts 2010

LotteGabriella

Anja Dahl skriver:

Hej

Jeg er lige blevet færdig med min 4.kage !Det er første gang jeg har prøvet at modellere men syns det er gået nogenlunde 

Ideen er tyvstjålet fra et andet kageforum .....men syns bare den var super sød!

Min mindste datter havde lovet hele legestuen kage itorsdags så det var da meget heldigt jeg ik havde andre planer for weekenden !

Den er lavet som skakternet kage af chokoladekage og banankage. Den er lagt sammen og smurt op med UCF. Og den er pyntet med fondant og RI. Fondanten blev rullet alt for tyndt ud og var derfor ikke til at arbejde med så derfor folder det helt vildt på siderne af kagen....ØV :/! Men Frida er vildt lykkelig og det er jo det vigtigste !

Hold kæft hvor er jeg imponeret...den er virkelig flot og rigtig sød

Anmeld

21. marts 2010

3rollinger

Anja Dahl skriver:

Tak endnu engang ! Den vakte kæmpe jubel i legestuen idag og alle unger var bare super lækre med chokoladekag i hele hovedet! Jeg har lige vedhæftet et par billeder af kagen der er skåret op så man kan se skakternene

Hvordan laver du den egentlig skakternet?

Anmeld

21. marts 2010

Mka

Den er bare for sej

Anmeld

21. marts 2010

starsofheaven

Anja Dahl skriver:

Hej

Jeg er lige blevet færdig med min 4.kage !Det er første gang jeg har prøvet at modellere men syns det er gået nogenlunde 

Ideen er tyvstjålet fra et andet kageforum .....men syns bare den var super sød!

Min mindste datter havde lovet hele legestuen kage itorsdags så det var da meget heldigt jeg ik havde andre planer for weekenden !

Den er lavet som skakternet kage af chokoladekage og banankage. Den er lagt sammen og smurt op med UCF. Og den er pyntet med fondant og RI. Fondanten blev rullet alt for tyndt ud og var derfor ikke til at arbejde med så derfor folder det helt vildt på siderne af kagen....ØV :/! Men Frida er vildt lykkelig og det er jo det vigtigste !

super fed kage, ville ønske jeg vidste hvorn i gjorde.. hvordan gør du? og hvad bruger du af redskaber?

Anmeld

21. marts 2010

propogberta

3rollinger skriver:

Hvordan laver du den egentlig skakternet?

Skakternene er lavet i en speciel form

Anmeld

21. marts 2010

propogberta

starsofheaven skriver:

super fed kage, ville ønske jeg vidste hvorn i gjorde.. hvordan gør du? og hvad bruger du af redskaber?

Tak ska du ha !

Jamen jeg vil sige at det nemmeste er at kaste sig ud i det og gøre forsøget. Og så ellers bruge fx forrummet her undervejs hvis du får spørgsmål. Da jeg lavede min første kage anede jeg ikke der fandtes forrummer som dette så jeg forsøgte mig frem!

Og til din første kage vil jeg sige du kommer langt bare med en kagerulle og evt. et par forskellige farver 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.