Min 4.kage (1.gang med modellering) incl. billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.238 visninger
28 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

propogberta

Hej

Jeg er lige blevet færdig med min 4.kage !Det er første gang jeg har prøvet at modellere men syns det er gået nogenlunde 

Ideen er tyvstjålet fra et andet kageforum .....men syns bare den var super sød!

Min mindste datter havde lovet hele legestuen kage itorsdags så det var da meget heldigt jeg ik havde andre planer for weekenden !

Den er lavet som skakternet kage af chokoladekage og banankage. Den er lagt sammen og smurt op med UCF. Og den er pyntet med fondant og RI. Fondanten blev rullet alt for tyndt ud og var derfor ikke til at arbejde med så derfor folder det helt vildt på siderne af kagen....ØV :/! Men Frida er vildt lykkelig og det er jo det vigtigste !

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

steph0804

WOW hvor er den flot.

Anmeld

28. februar 2010

Ranarupta

Årh ja! Hold kæft, den er flot!

Og se lige en stolt Frida! 

Anmeld

28. februar 2010

DK

Wow, den er suuuuper flot! Hvordan har du lavet de små sorte "flyve-streger"? Har du udstukket sommerfuglen? Og er træ-mønsteret rullet på med sådan en mønster rulle?

Knus

Anmeld

28. februar 2010

otlitrom

WOW WOW WOW! Er mundlams! Er du wimmer, den er cool! Den gris er aaalt for sød!

Og ja, Sikke en stolt datter!

Anmeld

28. februar 2010

propogberta

Tak ska i ha! Jeg er nu oz rimeligt godt tilfreds lige bortset fra de der sk#de sider som blev krøllede...men det er trods alt oz kun min 4.kage! Og Fridas glæde opvejede bare alle skønhedsfejlene....Hun blev puttet for snart 2 timer siden men ligge stadig vågen og snakker med sig selv om sin kage...det kan man da vist kalde ægte glæde!

DK:

Flyvestregerne er lavet med en levnedsmiddelfarvetush, sommerfuglen er lavet med udstikker med præger i og træmønstret er rullet på med prægerulle!

Anmeld

28. februar 2010

Lone Jakobsen

hold da op den er bare super flot.

Anmeld

28. februar 2010

Diana...

Hold da op den er virkelig flot.

Anmeld

28. februar 2010

Betina&Mathias

WOW  Super flot  

Anmeld

28. februar 2010

3rollinger

Wouw, vildt flot. Kan godt forstaa at Frida glaeder sig til at tage den med i skole.

Hvordan laver du oejenvipper? Med en tusch?

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.