100000000000000000000 tak :$ Ja jeg syntes også de er nogle smukke børn :D De er for det meste nogle søde, lækre, fantastiske og dejlige unge mennesker, men kan da ved gud da stadig have store diskutioner med dem ;) De er søde til at hjælpe med de små, som de forguder, og er der når familien kalder.
Jo det er dejligt at have så store børn, ingen tvivl om det. Men det har da også været hårdt til tider (her tænker jeg på teenage årene). Jeg har stort set selv opdraget dem alene (deres bio far havde altid for travlt med alt andet og desuden så er det jo et kvindejob at opdrage børn) og syntes det er gået meget godt;)
Jo sommetider syntes jeg det er underligt at have så store børn...jeg er jo ligesom selv blevet DET ældre også 8(8( Og sandheden er jo, at jeg kan jo altså nå at blive mormor/farmor inden jeg fylder 40 8( Jeg ved bare ikke lige om jeg er klar/gammel nok til at blive bedstemor endnu ;) Nogle gange er jeg deres ven og andre gange er jeg bare mooooooor.
Jeg elsker at være mor til 2 hold skønne unger :D Jeg kunne virkelig anbefale det til alle :P
Anmeld